Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.date.accessioned2020-11-04T09:38:10Z-
dc.date.available2020-11-04T09:38:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationMushtai V. A. Strategic directions of the organization advertising activities of the enterprise on the basis of marketing [Electronic resource] / V. A. Mushtai // Eurasian scientific congress. The 2 nd International scientific and practical conference, (February 24-25, 2020). – Barcelona : Barca Academy Publishing, 2020. – Р. 440-444. – Режим доступу : https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2020/02/eurasian-scientific-congress_24-25.02.2020.pdf . – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8151-
dc.descriptionАктуальным является определение стратегических направлений маркетинговой деятельности в управлении торговым предприятием, в частности формирование и использование комплекса маркетинговых коммуникаций в системе управления предприятием сферы обращения, позволит получить синергетический эффект, связанный не только с упорядочением взаимосвязи всех субъектов маркетинговой системы и возникающими проблемами в процессе удовлетворения потребностей потребителей, но и дополнительный, что будет способствовать ускорению достижения стратегических маркетинговых целей и возможности формирования оптимальных управленческих решений по дальнейшему развитию предприятия сферы обращения.uk_UA
dc.description.abstractIt is important to determine the strategic directions of marketing activities in the management of a commercial enterprise, in particular the formation and use of marketing communications in the management system of the enterprise, which will obtain a synergistic effect associated not only with streamlining the relationship of all marketing entities and emerging problems in the process of meeting the needs of consumers, but also additional, which will accelerate the achievement of strategic marketing goals and the possibility of forming optimal management decisions for the further development of the enterprise in the field of circulation. Актуальним є визначення стратегічних напрямків маркетингової діяльності в управлінні торгівельним підприємством, зокрема формування та використання комплексу маркетингових комунікацій в системі управління підприємством сфери обігу, що дозволить отримати синергетичний ефект, пов’язаний не тільки з упорядкуванням взаємозв’язку всіх суб’єктів маркетингової системи і виникаючими проблемами у процесі задоволення потреб споживачів, але і додатковий, що сприятиме прискоренню досягнення стратегічних маркетингових цілей та можливості формування оптимальних управлінських рішень щодо подальшого розвитку підприємства сфери обігу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherBarca Academy Publishinguk_UA
dc.subjectstrategic directionsuk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectстратегічні напрямкиuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectстратегические направленияuk_UA
dc.subjectкоммуникацииuk_UA
dc.subjectрекламная деятельностьuk_UA
dc.titleStrategic directions of the organization advertising activities of the enterprise on the basis of marketinguk_UA
dc.title.alternativeСтратегічні напрямки організації рекламної діяльності підприємства на засадах маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeСтратегические направления организации рекламной деятельности предприятия на основе маркетингаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf217,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.