Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.date.accessioned2020-11-04T09:51:44Z-
dc.date.available2020-11-04T09:51:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Оцінка та перспективи розвитку маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Scientific achievements of modern society. The 5 th Internationals cientific and practical conference, (January 8-10, 2020). – Liverpool : Cognum Publishing House, 2020. – Р.711-720. – Режим доступу : https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2020/01/scientific-achievements-of-modern-society-v.pdf. - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8152-
dc.descriptionThe article argues that the best result of economic activity of agricultural enterprises is possible under the condition of introduction of the mechanism of interaction of management of marketing activity with external and internal environment of functioning of the enterprise. It is proved that in the conditions of the growing level of threat of strengthening of the market power of consumers there is a need to develop effective strategic marketing measures on the maintenance of existing and attraction of new consumers. The efficiency of marketing activity of an agricultural enterprise in the implementation of the strategy of active direct deliveries is forecasted.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аргументовано, що найкращий результат господарської діяльності сільськогосподарських підприємств можливий за умови впровадження механізму взаємодії управління маркетинговою діяльністю із зовнішнім і внутрішнім середовищем функціонування підприємства. Доведено, що в умовах зростаючого рівня загрози посилення ринкової влади споживачів назріла необхідність розробки дієвих стратегічних маркетингових заходів щодо утримання існуючих та залучення нових споживачів. Спрогнозовано ефективність маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства за реалізації стратегії активних прямих поставок. В статье аргументировано, что лучший результат хозяйственной деятельности сельскохозяйственных предприятий возможен при условии внедрения механизма взаимодействия управления маркетинговой деятельностью с внешней и внутренней средой функционирования предприятия. Доказано, что в условиях растущего уровня угрозы усиления рыночной власти потребителей назрела необходимость разработки действенных стратегических маркетинговых мероприятий по содержанию существующих и привлечения новых потребителей. Спрогнозировано эффективность маркетинговой деятельности сельскохозяйственного предприятия по реализации стратегии активных прямых поставок.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherCognum Publishing Houseuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectмеханизмuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleОцінка та перспективи розвитку маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeОценка и перспективы развития маркетинговой деятельности предприятияuk_UA
dc.title.alternativeAssessment and prospects of development of marketing activity of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf365,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.