Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorКоновалов, Андрій Олегович-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorКоновалов, Андрей Олегович-
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.contributor.authorKonovalov, Andrii-
dc.date.accessioned2020-11-04T10:35:25Z-
dc.date.available2020-11-04T10:35:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Організація планування маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / А. А. Муштай, А. О. Коновалов // Модернізація економіки : сучасні реалії, прогнозні сценарії та перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Херсон, 28 квітня 2020 р.). – Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2020. – у друці.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8154-
dc.descriptionThe urgency of the organization of marketing activities of the enterprise is determined by the fact that in market competition producers must be maximally, systematically and timely provided with relevant information about the environment, have a variety of techniques and methods of analyzing the market situation, compare and plan their activities with competitors. marketing, on the basis of which to develop measures to improve their marketing activities, vyya lyaty ways of further strategic development of the company.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність питання організації маркетингової діяльності підприємства визначається тим, що за умов ринкової конкуренції товаровиробники мають бути максимально, систематично та своєчасно забезпеченими актуальною інформацією про зовнішнє середовище, володіти різноманітними прийомами та методами аналізу ринкової ситуації, порівнювати й планувати свою діяльність з конкурентами за використання матричного інструментарію стратегічного маркетингу, на підставі чого розробляти заходи щодо вдосконалення їх маркетингової діяльності, виявляти шляхи подальшого стратегічного розвитку підприємства. Актуальность вопроса организации маркетинговой деятельности предприятия определяется тем, что в условиях рыночной конкуренции товаропроизводители должны быть максимально, систематически и своевременно обеспечены актуальной информацией о внешней среде, владеть различными приемами и методами анализа рыночной ситуации, сравнивать и планировать свою деятельность с конкурентами, используя матричный инструментарий стратегического маркетинга, на основании чего разрабатывать меры по совершенствованию их маркетинговой деятельности, виявлять пути дальнейшего стратегического развития предприятия.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво ФОП Вишемирський В.С.,uk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectинформацияuk_UA
dc.subjectвнешняя средаuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectenvironmentuk_UA
dc.titleОрганізація планування маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeОрганизация планирования маркетинговой деятельности предприятияuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of planning of marketing activity of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf321,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.