Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМакаренко, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorМакаренко, Юлия Владимировна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.contributor.authorMakarenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2020-11-04T12:55:04Z-
dc.date.available2020-11-04T12:55:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Складові системи організації маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, Ю. В. Макаренко // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма), (Полтава, 24 березня 2020 р.). – Полтава, 2020. – С. 201-204.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8157-
dc.descriptionOnly a high level of marketing organization, based on the effective functioning and interaction of all vital components of the system in compliance with certain organizational directions, will ensure the implementation of selected strategies and contribute to the achievement of the company's goals.uk_UA
dc.description.abstractТільки високий рівень організації маркетингу, на підставі ефективного функціонування і взаємодії всіх життєво важливих складових системи з додержанням визначених організаційних напрямків, забезпечить реалізацію обраних стратегій та сприятиме досягненню підприємством поставлених цілей. Только высокий уровень организации маркетинга, на основании эффективного функционирования и взаимодействия всех жизненно важных составляющих системы с соблюдением определенных организационных направлений, обеспечит реализацию выбранных стратегий и будет способствовать достижению предприятием поставленных целей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectвідділ маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectотдел маркетингаuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmarketing departmentuk_UA
dc.titleСкладові системи організації маркетингу на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeСоставляющие системы организации маркетинга на предприятииuk_UA
dc.title.alternativeComponent systems of marketing organization at the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf292,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.