Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛук’яненко, Анна Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorЛукяненко, Анна Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.contributor.authorLukianenko, Anna-
dc.date.accessioned2020-11-04T13:31:45Z-
dc.date.available2020-11-04T13:31:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, А. А. Лук’яненко // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма), (Полтава, 24 березня 2020 р.). – Полтава, 2020. – С. 198-201.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8158-
dc.descriptionIn modern conditions of development of market relations, growing demands of consumers to quality of the goods and services, aggravation of competition, effective management of the enterprise on the basis of marketing is extremely actual. In order to achieve these goals, companies must take into account the maximum number of indicators of both internal and external variable environment, as the key to their success is a rapid response to changes in the marketing environment.uk_UA
dc.description.abstractЗа сучасних умов розвитку ринкових відносин, зростаючих вимог споживачів до якості товарів та послуг, загострення конкурентної боротьби, вкрай актуальним є ефективне управління підприємством на засадах маркетингу. Задля досягнення поставлених цілей, підприємства мають враховувати максимальну кількість показників як внутрішнього, так і зовнішнього змінного середовища, оскільки запорукою їх успіху є швидке реагування на зміни маркетингового середовища. В современных условиях развития рыночных отношений, растущих требований потребителей к качеству товаров и услуг, обострение конкурентной борьбы, крайне актуальным является эффективное управление предприятием на основе маркетинга. Для достижения поставленных целей, предприятия должны учитывать максимальное количество показателей как внутренней, так и внешней среды, которая постоянно меняется, поскольку залогом их успеха является быстрое реагирование на изменения маркетинговой среды.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectуправление маркетингомuk_UA
dc.subjectспросuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectsupplyuk_UA
dc.titleПідходи до управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeПодходы к управлению маркетинговой деятельностью предприятияuk_UA
dc.title.alternativeApproaches to management of enterprise marketing activityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf290,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.