Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.date.accessioned2020-11-05T09:37:05Z-
dc.date.available2020-11-05T09:37:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Стратегічні напрямки в управлінні маркетинговою збутовою діяльністю аграрного підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя : ринок, держава, бізнес : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 18-19 грудня 2019 р.). – Київ : Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019. – С. 144-149.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8161-
dc.descriptionEffective sales of products are important for the company based primarily on the fact that its volume determines a number of other indicators of the producer, including income, profit, level of profitability and more. In addition, the production and material and technical equipment of the enterprise depend on it. Thus, in the process of sales activity is finally determined by the effectiveness of the enterprise, the indicators of which are aimed at expanding the volume of activity and obtaining maximum profit.uk_UA
dc.description.abstractЕфективний збут продукції важливий для підприємства виходячи насамперед з того, що його обсяг визначає ряд інших показників товаровиробника, зокрема величину доходу, прибуток, рівень рентабельності тощо. Крім того, від нього залежить виробництво та матеріально – технічне оснащення підприємства. Таким чином, у процесі збутової діяльності остаточно визначається результативність роботи підприємства, показники якої спрямовані на розширення обсягів діяльності й одержання максимального прибутку. Эффективный сбыт продукции важен для предприятия исходя прежде всего из того, что его объем определяет ряд других показателей товаропроизводителя, в частности величину дохода, прибыль, уровень рентабельности и тому подобное. Кроме того, от него зависит производство и материально - техническое оснащение предприятия. Таким образом, в процессе сбытовой деятельности окончательно определяется результативность работы предприятия, показатели которой направлены на расширение объемов деятельности и получение максимальной прибыли.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНавчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectтоваровиробникuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectсбытuk_UA
dc.subjectтоваропроизводительuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectproduceruk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleСтратегічні напрямки в управлінні маркетинговою збутовою діяльністю аграрного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeСтратегические направления в управлении маркетинговой сбытовой деятельностью аграрного предприятийuk_UA
dc.title.alternativeStrategic directions in marketing management sales activity of agricultural enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf313,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.