Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.date.accessioned2020-11-05T11:33:35Z-
dc.date.available2020-11-05T11:33:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Базові стратегічні напрями маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Сучасний маркетинг : стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції до 90-річчя заснування ХНТУСГ, (Харків, 30 квітня 2020 р.) / Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. П. Василенка. – Харків, 2020. – С. 156-159.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8162-
dc.descriptionThe choice of strategic direction of the enterprise depends on the market situation in which it finds itself, which is why the company's action programs, designed for both short-term and long-term, need to develop and implement a strategy that would identify priority areas for their resources to achieve goals.uk_UA
dc.description.abstractВибір стратегічного напряму діяльності підприємства залежить від ринкової ситуації, у якій воно опинилося, саме тому програми дій підприємства, розраховані як на короткострокову, так і довгострокову перспективу, потребують розроблення і застосування такої стратегії, яка б дозволила визначити пріоритетні напрями розміщення їх ресурсів задля досягнення поставлених цілей. Выбор стратегического направления деятельности предприятия зависит от рыночной ситуации, в которой оно оказалось, поэтому программы действий предприятия, рассчитанные как на краткосрочную, так и долгосрочную перспективу, требуют разработки и применения такой стратегии, которая позволила бы определить приоритетные направления размещения их ресурсов для достижения поставленных целей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectдиверсификацияuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectdiversificationuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleБазові стратегічні напрями маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeБазовые стратегические направления маркетинговой деятельности предприятияuk_UA
dc.title.alternativeBasic strategic directions of marketing activity of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf272,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.