Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8182
Назва: Сучасні аспекти організації податкового обліку
Інші назви: Современные аспекты организации налогового учета
Modern aspects of the organization of tax accounting
Автори: Глушаченко, Анатолій Іванович
Глушаченко, Анатолий Иванович
Hlushachenko, Anatoliy
Ключові слова: податковий облік
облікова інформація
податкові декларації
налоговый учет
учетная информация
налоговые декларации
tax accounting
accounting information
tax returns
Дата публікації: 2020
Видавництво: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Бібліографічний опис: Глушаченко А. І. Сучасні аспекти організації податкового обліку [Електронний ресурс] / А. І. Глушаченко // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, (м. Черкаси, 16–17 квітня 2020 р.). - Черкаси : Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020. - С. 325-328.
Короткий огляд (реферат): В тезах доповіді розглянуто особливості організації податкового обліку та його ведення, що проявляється у вигляді електронного декларацій та формування всього податковового процесу в програмному забезпеченні. Для виконання функцій податкового обліку законодавством визначено спеціальні прийоми та способи, які в своїй сукупності утворюють взаємопов’язану методологію податкового обліку як такого. У чистому вигляді податковий облік застосовується досить рідко, в той час як методологія податкового обліку практично завжди ґрунтується на бухгалтерському обліку. Зазначивши основні проблемні аспекти організації облікового забезпечення розрахунків за податками господарських суб’єктів України, нами внесені заходи щодо оптимізації облікового процесу на рівні підприємства: використання єдиного рахунку для обліку податкових платежів на підприємстві, що створить умови для впровадження ефективного контролю за нарахуванням і сплатою податкових платежів повіреними на те особами; запровадження єдиного електронного рахунку для перерахування податкових платежів; спрощення змісту податкової звітності шляхом виключення дублювання інформації. На рівні окремого суб’єкта бізнесу: розробити в Наказі про облікову політику підприємства розділу «Організація податкових розрахунків. В тезисах доклада рассмотрены особенности организации налогового учета и его ведение, что проявляется в виде электронного деклараций и формирование всего податковового процесса в программном обеспечении. Для выполнения функций налогового учета законодательством определены специальные приемы и способы, которые в своей совокупности образуют взаимосвязанную методологию налогового учета как такового. В чистом виде налоговый учет применяется достаточно редко, в то время как методология налогового учета практически всегда основывается на бухгалтерском учете. Отметив основные проблемные аспекты организации учетного обеспечения расчетов по налогам хозяйственных субъектов Украины, нами внесены мероприятия по оптимизации учетного процесса на уровне предприятия: использование единого счета для учета налоговых платежей на предприятии, создаст условия для внедрения эффективного контроля за начислением и уплатой налоговых платежей поверенными на то лицами; введение единого электронного счета для перечисления налоговых платежей; упрощение содержания налоговой отчетности путем исключения дублирования информации. На уровне отдельного субъекта бизнеса: разработать в Приказе об учетной политике предприятия раздела «Организация налоговых расчетов.
Опис: Having noted the main problematic aspects of the organization of accounting support for tax payments of economic entities of Ukraine, we have taken measures to optimize the accounting process at the enterprise level: the use of a single account for tax payments at the enterprise, which will create conditions for effective control over tax proxies; introduction of a single electronic invoice for the transfer of tax payments; simplification of the content of tax reporting by eliminating duplication of information. When switching to electronic document management, the parties to the contractual relationship should take into account that this is mainly an internal solution to the problem of document circulation at the enterprise, as it is not recognized as mandatory in accordance with the requirements of current legislation. And in conducting business, such enterprises must proceed from the capabilities of all parties to contractual obligations, including regulatory authorities. At the level of an individual business entity: to develop in the Order on the accounting policy of the enterprise section "Organization of tax calculations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8182
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Глушаченко_тези.pdf281,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.