Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorСитник, Надія Олексіївна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorСытник, Надежда Алексеевна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorSytnyk, Nadiya Oleksiivna-
dc.date.accessioned2020-11-11T12:59:33Z-
dc.date.available2020-11-11T12:59:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Особливості організації маркетингової діяльності забезпечуючи підприємств житлово-комунальної сфери [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, Н. О. Ситник // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 25-ої Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 15-20 вересня 2019 р.). – Суми, 2019. – Ч. 2. – С. 3-5.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8200-
dc.descriptionThe system of organization of marketing enterprises of housing and communal services must be situationally appropriate, have a well-established and developed system of effective communication with potential consumers, other market participants, society for successful positioning of the product and obtain the desired result.uk_UA
dc.description.abstractСистема організації маркетингової підприємств житлово-комунальної сфери обов’язково повинна бути ситуаційно доцільною, мати налагоджену і розвинену систему ефективної комунікації з потенційними споживачами, іншими учасниками ринку, суспільством для вдалого позиціонування товару й отримання бажаного результату. Система организации маркетинговой деятельности предприятий жилищно-коммунальной сферы обязательно должна быть ситуационно целесообразной, иметь отлаженную и развитую систему эффективной коммуникации с потенциальными потребителями, другими участниками рынка, обществом для удачного позиционирования товара и получения желаемого результата.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectжитлово-комунальна сфераuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectспоживачі послугuk_UA
dc.subjectжилищно-коммунальная сфераuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectпотребители услугuk_UA
dc.subjecthousing and communal servicesuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectconsumer servicesuk_UA
dc.titleОсобливості організації маркетингової діяльності забезпечуючи підприємств житлово-комунальної сфериuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности организации маркетинговой деятельности обеспечивающих предприятий жилищно-коммунальной сферыuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the organization of marketing activity providing the enterprises of housing and communal servicesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В._Ситник_Теза.pdf171,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.