Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8205
Назва: Usage of matrix methods for developing the strategy of agricultural enterprise
Інші назви: Використання матричних методів для розробки стратегії сільськогосподарського підприємства
Использование матричных методов для разработки стратегии сельскохозяйственного предприятия
Автори: Shumkova, Olena Volodymyrivna
Shumkova, Victoria Igorivna
Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Вікторія Ігорівна
Шумкова, Елена Владимировна
Шумкова, Виктория Игоревна
Ключові слова: marketing
marketing strategy
agricultural marketing
маркетинг
маркетингова стратегія
сільськогосподарський маркетинг
маркетинг
маркетинговая стратегия
аграрный маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: Publishing Office University of Applied Sciences in Nysa
Бібліографічний опис: Shumkova O. Usage of matrix methods for developing the strategy of agricultural enterprise [Electronic resource] / O. Shumkova, V. Shumkova // Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2 : monograph / Edited by N. Marynenko, P. Kumar, I. Kramar. – Nysa : Publishing Office University of Applied Sciences in Nysa, 2019. - Р. 437-446.
Короткий огляд (реферат): The article focuses on the issues of marketing management of innovation and investment activity of the agricultural enterprise. The authors determined that marketing is the best way to study market needs of innovations, to form the demand for new technologies, analyze the opportunities of agricultural enterprises and the needs of customers. It is noticed that innovative marketing is a reliable source of fast gaining of the most possible profit for the agricultural enterprise. The issue of strategic planning of marketing innovative activity of the agricultural enterprise is explored. The practical aspects of management of innovation and investment marketing in the agricultural enterprise are presented. On the basis of the conducted researches the recommendations for effective management of marketing activity of the agricultural enterprise in the context of innovation and investment activity are given. В умовах, що швидко змінюються, жорстка конкуренція вимагає від бізнесу не лише зосередження уваги на внутрішньому середовищі, а й розробки довгострокової стратегії, яка дає змогу бізнесу адаптуватися до змін у їхньому середовищі. Тому питання вдосконалення системи маркетингового планування мають особливе значення, особливо, коли це стосується сільськогосподарського підприємства.
Опис: В условиях, которые быстро меняются, жесткая конкуренция требует от бизнеса не только сосредоточения внимания на внутренней среде, но и разработки долгосрочной стратегии, которая позволяет бизнесу адаптироваться к изменениям. Поэтому вопросы совершенствования системы маркетингового планирования имеют особое значение, особенно, когда это касается сельскохозяйственного предприятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8205
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В._Шумкова В.І._Монографія.pdf290,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.