Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8262
Назва: Особливості організації ефективної збутової діяльності підприємств
Інші назви: Особенности организации эффективной сбытовой деятельности предприятия
Features of the organization of efficient sales activities of enterprises
Автори: Макаренко, Наталія Олексіївна
Шаповалов, Вячеслав Олександрович
Макаренко, Наталия Алексеевна
Шаповалов, Вячеслав Александрович
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Shapovalov, Vyacheslav Alexandrovich
Ключові слова: збутова діяльність
канали розподілу
товар
сбытовая деятельность
каналы распределения
товар
sales activities
distribution channels
goods
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЦФЕНД
Бібліографічний опис: Макаренко Н. О. Особливості організації ефективної збутової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, В. О. Шаповалов //Актуальні питання економіки, фінансів, обліку і права в сучасних умовах : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 16 квітня 2020 р.) : у 8 ч. – Полтава : ЦФЕНД, 2020. – Ч. 4. – С. 18-20.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто заходи щодо зміцнення позицій виробників на національному ринку і вимоги до визначення чинників, що зумовлюють формування ефективних механізмів організаційно-економічних взаємовідносин суб'єктів усіх його сфер. Сформовано визначальні принципи ефективної збутової політики підприємств, що базується на економічних, політичних, ринкових, інноваційних та соціально-культурних чинниках і включає кооперування, узгодження цілей та дій учасників збутового каналу, чітке визначення і виконання ними функцій. В тезисах рассмотрены меры по укреплению позиций производителей на национальном рынке и требования к определению факторов, обусловливающих формирование эффективных механизмов организационно-экономических взаимоотношений субъектов всех его сфер. Сформированы определяющие принципы эффективной сбытовой политики предприятий, основанные на экономических, политических, рыночных, инновационных и социально-культурных факторах и включает кооперирования, согласования целей и действий участников сбытового канала, четкое определение и выполнение ими функций.
Опис: The abstracts consider measures to strengthen the position of producers in the national market and the requirements for determining the factors that determine the formation of effective mechanisms of organizational and economic relations of the subjects of all its spheres. The defining principles of effective sales policy of enterprises based on economic, political, market, innovation and socio-cultural factors and including cooperation, coordination of goals and actions of participants in the sales channel, clear definition and performance of their functions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8262
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf552,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.