Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOriekhova, Alvina-
dc.contributor.authorRomanova, Svetlana-
dc.contributor.authorNazarenko, Inna-
dc.contributor.authorMilka, Alla-
dc.contributor.authorTsvirko, Olena-
dc.contributor.authorОрєхова, Альвіна-
dc.contributor.authorРоманова, Світлана-
dc.contributor.authorНазаренко, Інна-
dc.contributor.authorМілка, Алла-
dc.contributor.authorЦвірко, Олена-
dc.contributor.authorОрехова, Альвина-
dc.contributor.authorРоманова, Светлана-
dc.contributor.authorНазаренко, Инна-
dc.contributor.authorМилка, Алла-
dc.contributor.authorЦвирко, Елена-
dc.date.accessioned2020-11-25T11:31:38Z-
dc.date.available2020-11-25T11:31:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationOrganizational and accounting basis of electronic document management of enterprise [Electronic resource] / S. Romanova, I. Nazarenko, A. Oriekhova [and athers] // Academy of Accounting and Financial Studies Journal, 2019. - 23 (Special Issue 2). - Р. 6uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8289-
dc.descriptionНа основе практического опыта и обработки научных источников, групп проблемных вопросов, с которыми сталкиваются управленческий персонал в ходе реализации cистемы электронного документооборота на предприятии, в частности, проблемы информативности, персонала, а также организационные, психологические, нормативные, финансовые были проблемы выявлены. Решение некоторых из них с помощью инструментов учета невозможно, но мы определили ряд организационных и учетных мер, обеспечивающих эффективную организацию электронного документооборота. Для улучшения организации электронного документооборота в системе бухгалтерского учета был намечен ряд практических мер. Было предложено внести изменения на государственном уровне и на уровне предприятия (установление ответственности для физических лиц или специального отдела для правильной организации электронного документооборота, формирование внутренних нормативных документов, разработка системы защиты от несанкционированного доступа). в базу данных).uk_UA
dc.description.abstractOn the basis of practical experience and processing of scientific sources, groups of problem issues that are encountered by management personnel during the implementation of an electronic document management system in an enterprise, in particular, problems of informativeness, personnel, as well as organizational, psychological, regulatory, financial problems were identified. The solution of some of them with the help of accounting tools is impossible, but we have identified a number of organizational and accounting measures to ensure effective organization of electronic document management. In order to improve the organization of electronic document management in the accounting system, a number of practical measures were outlined. It was proposed to make changes at the state level and at the enterprise level (establishing responsibilities for individuals or a special department for proper organization of electronic document management, the formation of internal regulatory documents, the development of a system of protection against unauthorized access to the database). На основі практичного досвіду та опрацювання наукових джерел групи проблемних питань, з якими стикаються управлінський персонал під час впровадження електронна система управління документами на підприємстві, зокрема, проблеми інформативності, персоналу, а також організаційні, психологічні, регуляторні, фінансові були виявлені проблеми. Рішення деяких з них за допомогою інструментів бухгалтерського обліку неможливо, але ми визначили ряд організаційних та облікових заходів для забезпечення ефективної організації електронного документообігу. З метою вдосконалення організації електронного документообігу в системі бухгалтерського обліку було окреслено ряд практичних заходів. Було запропоновано внести зміни на державному та на рівні підприємств (встановлення відповідальності перед фізичними особами або спеціальний відділ з належної організації електронного документообігу, формування внутрішніх нормативних документів, розробка системи захисту від несанкціонованого доступу до бази даних).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectelectronic document managementuk_UA
dc.subjectorganization of accountinguk_UA
dc.subjectelectronic archiveuk_UA
dc.subjectелектронний документообігuk_UA
dc.subjectорганізація бухгалтерського облікуuk_UA
dc.subjectелектронний архівuk_UA
dc.subjectэлектронный документооборотuk_UA
dc.subjectорганизация бухгалтерского учетаuk_UA
dc.subjectэлектронный архивuk_UA
dc.titleOrganizational and accounting basis of electronic document management of enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeОрганізаційні-облікові основи управління електронним документообігом підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeОрганизационно-учетные основы управления электронным документооборотом предприятияuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizational and accounting basis.pdf185,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.