Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8579
Назва: Дослідження буксування ведучих коліс трактора при русі по деформовуваній опорній поверхні
Інші назви: Исследование буксования ведущих колес трактора при движении по деформированной опорной поверхности
Автори: Подригало, Михайло Абович
Гецович, Євгеній Мойсейович
Артьомов, Микола Прокопович
Холодов, Михайло Павлович
Подригало, Михаил Абович
Гецович, Евгений Моисеевич
Артемов, Николай Прокопович
Холодов, Михаил Павлович
Podrigalo, M. A.
Getsovich, E. M.
Artiomov, N. P.
Kholodov, M. P.
Ключові слова: трактор
самохідне шасі
буксування
трактор
самоходное шасси
буксировка
tractor
self-propelled chassis
slipping
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Дослідження буксування ведучих коліс трактора при русі по деформовуваній опорній поверхні [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Є. М. Гецович, М. П. Артьомов, М. П. Холодов // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 3 (37). – С. 13-18.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновані динамічна і математична модель руху колеса по деформовуваній опорній поверхні. Отримано аналітичні вирази з використанням результатів тягових випробувань самохідного шасі Т-16М. Ці аналітичні вирази можуть використовуватися при проведенні тягових розрахунків колісних тракторів і самохідних шасі на етапі їх попереднього проектування, а також здійснювати оцінку тягового ККД, продуктивності і енергоефективності. В статье предложены динамическая и математическая модель движения колеса по деформированной опорной поверхности. Получены аналитические выражения с использованием результатов тяговых испытаний самоходного шасси Т-16М. Эти аналитические выражения могут использоваться при проведении тяговых расчетов колесных тракторов и самоходных шасси на этапе их предварительного проектирования, а также осуществлять оценку тягового КПД, производительности и энергоэффективности.
Опис: In the article a dynamic and mathematical models of wheel motion on a deformed surface are proposed. Analytical expressions were obtained using the results of traction tests of the T-16M self-propelled chassis. These analytical expressions can be used in traction calculations of wheeled tractors and self-propelled chassis at the stage of their preliminary design, as well as to evaluate traction efficiency, performance and energy efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8579
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf806,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.