Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8641
Назва: Стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад
Інші назви: Стратегический подход к определению приоритетных направлений развития брендов объединенных территориальных общин
Strategic approach to determining the priority areas of brand development of united territorial communities
Автори: Колодненко, Наталія Володимирівна
Колодненко, Наталья Владимировна
Kolodnenko, Natalia
Ключові слова: бренд
об’єднана територіальна громада
суббренд
бренд
объединенная территориальная община
суббренд
brand
united territorial community
subbrand
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Колодненко Н. В. Стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад [Електронний ресурс] / Н. В. Колодненко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 4 (82). – С. 100-102.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад, який базується на виокремленні суббрендів ОТГ типу соціально-підприємницького пріоритету, еколого-туристичного пріоритету, соціально-екологічного пріоритету та підприємницько-туристичного пріоритету. Предложено стратегический подход к определению приоритетных направлений развития брендов объединенных территориальных общин, основанный на выделении суббрендов ОТГ типа социально-предпринимательского приоритета, эколого-туристического приоритета социально-экологического приоритета и предпринимательско-туристического приоритета.
Опис: It is proposed the strategic approach to determining the priority areas of brand development of united territorial communities (UTC), which is based on the separation of UTC subbrands such as social-entrepreneurial priority, ecological-tourist priority, socio-ecological priority and entrepreneurial-tourist priority.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8641
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf483,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.