Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, Т. А.-
dc.contributor.authorМарченко, К. С.-
dc.contributor.authorМарченко, Т. А.-
dc.contributor.authorМарченко, К. С.-
dc.contributor.authorMarchenko, T. A.-
dc.contributor.authorMarchenko, K. S.-
dc.date.accessioned2021-05-24T13:19:22Z-
dc.date.available2021-05-24T13:19:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМарченко Т. А. Застосування психолого-педагогічного експерименту для учнів та студентів [Електронний ресурс] / Т. А. Марченко, К. С. Марченко // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, ( м. Суми,13-17 квітня 2020 р.). – Суми : СНАУ, 2020. – С.161uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8742-
dc.descriptionNowadays, more and more attention is paid to the quality of educational services. The 21st century is a period of the latest technologies, in the field of education in particular. There are more and more methods, pedagogical tools, their application is becoming widespread. A psychological and pedagogical experiment is used to study the influence of various exercises on pupils and students. Its main task is to monitor the psychological changes that occur as a result of pedagogical influence on the pupil or student. Therefore, the experiment is used to study the process of personality formation, combining psychological research with pedagogical research to predict and reproduce effective forms of learning. There are two types of psychological and pedagogical experiment: laboratory (which requires special equipment in the laboratory) and natural (occurs in everyday life, where the subject should not feel the stress of conducting research on it). Psychological and pedagogical experiment is natural, the main purpose of which is the formation of mental processes, personal qualities, which are studied during educational activities. For the successful course of the experiment it is necessary to change the conditions of activity and the phenomenon under study, and then repeat it.uk_UA
dc.description.abstractУ наш час усе більше уваги приділяється якісному наданню освітніх послуг. 21 століття – період новітніх технологій, у галузі освіти зокрема. З’являється все більше методик, педагогічних засобів, їх застосування стає масовим. Для дослідження впливу різноманітних вправ на учнів та студентів застосовується психолого-педагогічний експеримент. Його основне завдання полягає у спостереженні за психологічними змінами, які виникають у результаті педагогічного впливу на учня або студента. Тому експеримент застосовують для вивчення процесу формування особистості, поєднуючи психологічні дослідження з педагогічним пошуком для прогнозування та відтворення ефективних форм навчання. Розрізняють два види психолого-педагогічного експерименту: лабораторний (проведення якого потребує спеціального обладнання в лабораторних умовах) та природній (відбувається у повсякденному житті, де піддослідний не повинен відчувати напругу від проведення над ним дослідження). Психолого-педагогічний експеримент є природнім, основна мета якого - формування психічних процесів, особистих якостей, які досліджуються під час навчальної діяльності. Для вдалого перебігу експерименту необхідно змінити умови діяльності та явище, яке досліджується, а потім повторити його. В наше время все больше внимания уделяется качественному предоставлению образовательных услуг. 21 век - период новейших технологий, в области образования в частности. Появляется все больше методик, педагогических средств, их применение становится массовым. Для исследования влияния различных упражнений на учащихся и студентов применяется психолого-педагогический эксперимент. Его основная задача заключается в наблюдении за психологическими изменениями, которые возникают в результате педагогического воздействия на ученика или студента. Поэтому эксперимент применяют для изучения процесса формирования личности, сочетая психологические исследования с педагогическим поиском для прогнозирования и воспроизведения эффективных форм обучения. Различают два вида психолого-педагогического эксперимента: лабораторный (проведение которого требует специального оборудования в лабораторных условиях) и естественный (происходит в повседневной жизни, где подопытный не должен чувствовать напряжение от проведения над ним исследования). Психолого-педагогический эксперимент является естественным, основная цель которого - формирование психических процессов, личных качеств, которые исследуются в ходе учебной деятельности. Для удачного течения эксперимента необходимо изменить условия деятельности и явление, которое исследуется, а затем повторить его.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний експериментuk_UA
dc.subjectформування особистостіuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогический экспериментuk_UA
dc.subjectформирование личностиuk_UA
dc.subjectпрогнозированиеuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical experimentuk_UA
dc.subjectpersonality formationuk_UA
dc.subjectforecastinguk_UA
dc.titleЗастосування психолого-педагогічного експерименту для учнів та студентівuk_UA
dc.title.alternativeПрименение психолого-педагогического эксперимента для учащихся и студентовuk_UA
dc.title.alternativeApplication of psychological and pedagogical experiment for pupils and studentsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко Т. А. Застосування.pdf123,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.