Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8776
Назва: Взаємозв’язок професійно-прикладної спрямованості навчання математики з компетентнісним підходом у формуванні професійної компетентності студентів аграрних університетів
Інші назви: Взаимосвязь профессионально-прикладной направленности обучения математике с компетентностным подходом в формировании профессиональной компетентности студентов аграрных университетов
Relationship between professional and applied orientation of teaching mathematics with the competence approach in the formation of professional competence of students of agricultural universities
Автори: Некислих, Катерина Михайлівна
Некислых, Катерина Михайловна
Nekyslykh, Kateryna Mykhailivna
Ключові слова: професійно-прикладна спрямованість
навчання математики
студенти аграрних університетів
профессионально-прикладная направленность
обучение математике
студенты аграрных университетов
professional and applied orientation
teaching mathematics
students of agricultural universities
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Некислих К. М. Взаємозв’язок професійно-прикладної спрямованості навчання математики з компетентнісним підходом у формуванні професійної компетентності студентів аграрних університетів [Електронний ресурс] / К. М. Некислих // Фізико-математична освіта. – 2020. – Вип. 3(25), Ч. 1. – С. 55-61.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено стан проблеми дослідження, і показана необхідність посилення професійної спрямованості навчання математики в аграрному університеті. Встановлено, що проблема професійної спрямованості навчання математики в аграрних університетах може бути вирішена за допомогою створення цілісної системи професійних завдань, тобто домінуючу роль у вивченні курсу математики необхідно відводити завданням прикладного характеру, що дозволить підвищити якість підготовки фахівців і сформувати їхню професійну компетентність. Виявлено, що професійна спрямованість викладання математики сприяє виникненню чітких мотиваційних установок студентів до вивчення основ математичної науки і до навчально-пізнавальної діяльності; підвищенню інтересу до майбутньої професійної діяльності на основі використання в навчанні інформації, що характеризує різні аспекти професійної діяльності в навчанні. Уточнено класифікацію математичних задач у формуванні професійної компетентності студентів аграрних університетів на основі взаємозв’язку професійно-прикладної спрямованості навчання математики та компетентнісного підходу. Виокремлено п’ять напрямів наукових досліджень, які розкривають особливості реалізації компетентнісного підходу у навчанні математики студентів аграрних університетів у взаємозв’язку з професійно-прикладною спрямованістю навчання математики. Отражено состояние проблемы исследования и показана необходимость усиления профессиональной направленности обучения математике в аграрном университете. Установлено, что проблема профессиональной направленности обучения математике в аграрных университетах может быть решена с помощью создания целостной системы профессиональных задач, то есть доминирующую роль в изучении курса математики необходимо отводить задачей прикладного характера, что позволит повысить качество подготовки специалистов и сформировать их профессиональную компетентность. Выявлено, что профессиональная направленность преподавания математики способствует возникновению четких мотивационных установок студентов к изучению основ математической науки и в учебно-познавательной деятельности; повышению интереса к будущей профессиональной деятельности на основе использования в обучении информации, характеризующей различные аспекты профессиональной деятельности в обучении. Уточнена классификация математических задач в формировании профессиональной компетентности студентов аграрных университетов на основе взаимосвязи профессионально-прикладной направленности обучения математике и компетентностного подхода. Выделены пять направлений научных исследований, раскрывающих особенности реализации компетентностного подхода в обучении математике студентов аграрных университетов во взаимосвязи с профессионально-прикладной направленности обучения математике.
Опис: The state of the research problem is highlighted, and the need to strengthen the professional orientation of teaching mathematics at the Agricultural University is shown. It is established that the problem of professional orientation of teaching mathematics in agricultural universities can be solved by creating a holistic system of professional tasks, ie the dominant role in studying the course of mathematics should be assigned to applied tasks, which will improve the quality of training and form their professional competence. It is revealed that the professional orientation of teaching mathematics contributes to the emergence of clear motivational attitudes of students to study the basics of mathematical science and to educational and cognitive activities; increasing interest in future professional activity based on the use of information in teaching, which characterizes various aspects of professional activity in teaching. The classification of mathematical problems in the formation of professional competence of students of agricultural universities on the basis of the relationship of professional and applied orientation of teaching mathematics and the competence approach. There are five areas of research that reveal the peculiarities of the implementation of the competency-based approach to teaching mathematics to students of agricultural universities in conjunction with the professional and applied orientation of teaching mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8776
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Некислих К.М. (3).pdf259,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.