Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8777
Назва: | Інтегральний підхід як основа формування професійної компетентності студентів аграрних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін |
Інші назви: | Интегральный подход как основа формирования профессиональной компетентности студентов аграрных университетов в процессе изучения математических дисциплин Integrated approach as a basis of formation of professional competence of agricultural university students in the process of studying mathematical disciplines |
Автори: | Некислих, Катерина Михайлівна Некислых, Катерина Михайловна Nekyslykh, Kateryna Mykhailivna |
Ключові слова: | інтегральний підхід професійна компетентність студенти аграрних університетів интегральный подход профессиональная компетентность студенты аграрных университетов integrated approach professional competence students of agricultural universities |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Некислих К. М. Інтегральний підхід як основа формування професійної компетентності студентів аграрних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін [Електронний ресурс] / К. М. Некислих // Інноваційна педагогіка. – 2021. – Вип. 32, Т. 1. – С. 117-120. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто інтегральний підхід як процес взаємного узгодження навчальних дисциплін з метою безперервного і цілісного формування професійної компетентності студентів аграрних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін. Встановлено, що підвищенню ефективності навчання математики студентів аграрних університетів сприяє застосування інтеграційного підходу, що представляє собою комплекс методів, організаційних форм і засобів навчання, спрямованих на підвищення якості математичної підготовки майбутніх аграріїв за допомогою забезпечення внутрішньо дисциплінарної, міждисциплінарної та метадисциплінарної інтеграції. Інтеграція професійної та прикладної спрямованості навчання є важливою складовою формування професійної компетентності студентів аграрних університетів, і, в цілому, підготовки компетентного фахівця. Метадисциплінарна інтеграція в навчанні математики студентів аграрних університетів передбачає цілеспрямоване об’єднання змісту і методів різних дисциплін, що сприяє формуванню математичних понять і вмінь учнів, що мають універсальний, надпредметний характер. Реалізується такий рівень інтеграції шляхом формування метапредметних математичних понять, наприклад, поняття «вектор», розробки схем орієнтування у вирішенні завдань, а також у виконанні інтеграційних проектів з математики. Стимулюючим чинником навчання математики, що підсилює професійну компетентність майбутніх фахівців, можуть бути інтегральні міжпредметні завдання. В статье рассмотрен интегральный подход как процесс взаимного согласования учебных дисциплин с целью непрерывного и целостного формирования профессиональной компетентности студентов аграрных университетов в процессе изучения математических дисциплин. Установлено, что повышению эффективности обучения математике студентов аграрных университетов способствует применение интеграционного подхода, представляет собой комплекс методов, организационных форм и средств обучения, направленных на повышение качества математической подготовки будущих аграриев посредством обеспечения внутренне дисциплинарной, междисциплинарной и метадисциплинарнои интеграции. Интеграция профессиональной и прикладной направленности обучения является важной составляющей формирования профессиональной компетентности студентов аграрных университетов, и, в целом, подготовки компетентного специалиста. Метадисциплинарна интеграция в обучении математике студентов аграрных университетов предполагает целенаправленное объединение содержания и методов различных дисциплин, способствует формированию математических понятий и умений учащихся, имеющих универсальный, надпредметных характер. Реализуется такой уровень интеграции путем формирования метапредметных математических понятий, например, понятие «вектор», разработки схем ориентировки в решении задач, а также в выполнении интеграционных проектов по математике. Стимулирующим фактором обучения математики, усиливает профессиональную компетентность будущих специалистов, могут быть интегральные межпредметные задачи. |
Опис: | The article considers the integrated approach as a process of mutual coordination of academic disciplines for the purpose of continuous and integral formation of professional competence of students of agricultural universities in the process of studying mathematical disciplines. It is established that the application of integration approach, which is a set of methods, organizational forms and teaching aids aimed at improving the quality of mathematical training of future farmers by providing intra-disciplinary, interdisciplinary and methodological discipline, helps to increase the effectiveness of teaching mathematics to students of agricultural universities. The integration of professional and applied orientation of education is an important component of the formation of professional competence of students of agricultural universities, and, in general, the training of a competent specialist. Metadisciplinary integration in teaching mathematics to students of agricultural universities involves a purposeful combination of content and methods of different disciplines, which contributes to the formation of mathematical concepts and skills of students that have a universal, supra-subject nature. This level of integration is realized through the formation of meta-subject mathematical concepts, such as the concept of "vector", the development of orientation schemes in solving problems, as well as in the implementation of integration projects in mathematics. Integral interdisciplinary tasks can be a stimulating factor in teaching mathematics, which strengthens the professional competence of future specialists. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8777 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Некислих К.М. (4).pdf | 257,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.