Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8783
Назва: Використання ігрових мовних прийомів в іменах брендів та товарних марок
Інші назви: Использование игровых языковых приемов в именах брендов и торговых марок
The use of game language techniques in the names of brands and brands
Автори: Тєлєтов, О. С.
Тєлєтова, С. Г.
Телетов, А. С.
Телетова, С. Г.
Teletov, A. S.
Teletovа, S. G.
Ключові слова: товарна марка
бренд
мовний прийом
товарная марка
бренд
языковой прием
trademark
brand
language reception
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНУ
Бібліографічний опис: Тєлєтов О. С. Використання ігрових мовних прийомів в іменах брендів та товарних марок [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей ХV Міжнародна науково-практична конференція, (Хмельницький, 26-28 листопада 2020 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 150-153.
Короткий огляд (реферат): У матеріалі розглядаються ігрові мовні прийоми, що дозволяють створити яскраве, експресивне комерційне ім’я, яке найкращим чином сприяє успішності брендів тих чи інших компаній. В материале рассматриваются игровые языковые приемы, позволяющие создать яркое, экспрессивное коммерческое имя, которое наилучшим образом способствует успешности брендов тех или иных компаний.
Опис: The material discusses game language techniques that allow you to create a bright, expressive commercial name that best contributes to the success of brands of certain companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8783
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf667,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.