Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, О. С.-
dc.contributor.authorТєлєтова, С. Г.-
dc.contributor.authorТелетов, А. С.-
dc.contributor.authorТелетова, С. Г.-
dc.contributor.authorTeletov, A. S.-
dc.contributor.authorTeletovа, S. G.-
dc.date.accessioned2021-06-02T08:51:41Z-
dc.date.available2021-06-02T08:51:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. Неймінг у системі управління комунікаціями : маркетинговий та лінгвістичний аспекти [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // European scientific discussions. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. Potere della ragione Editore. – Rome, Italy, 2021. – P. 620-627. – Режим доступу : https://sci-conf.com.ua/v-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-european-scientific-discussions-28-30-marta-2021-goda-rim-italiya-arhiv/. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8789-
dc.descriptionThe article examines naming as the most important part of the company's marketing strategy, its communication system, an integral part of brand positioning. Various naming methods aimed at forming a positive image of the company in the market, strengthening the brand's position in consumer perception, increasing the interest of potential buyers in purchasing products, services and more.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено неймінг як найважливішу частину маркетингової стратегії компанії, системи її комунікацій, невід'ємної складової позиціонування бренду. Розглянуто різноманітні методи неймінгу спрямовані на формування позитивного образу компанії на ринку, зміцнення позиції бренду в споживчому сприйнятті, підвищення зацікавленості потенційного покупця у придбанні продукції, послуги тощо. В статье исследованы нейминг как важнейшую часть маркетинговой стратегии компании, системы ее коммуникаций, неотъемлемой составляющей позиционирования бренда. Рассмотрены различные методы нейминга направленные на формирование положительного образа компании на рынке, укрепление позиции бренда в потребительском восприятии, повышение заинтересованности потенциального покупателя в приобретении продукции, услуги и тому подобное.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнеймінгuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectнеймингuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectnaminguk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.titleНеймінг у системі управління комунікаціями : маркетинговий та лінгвістичний аспектиuk_UA
dc.title.alternativeНейминг в системе управления коммуникациями : маркетинговый и лингвистический аспектыuk_UA
dc.title.alternativeNaming in the management systems of communes : marketing and linguistic aspectsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf419,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.