Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBerestok, Olha Volodymyrivna-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Владимировна-
dc.date.accessioned2021-06-07T13:42:18Z-
dc.date.available2021-06-07T13:42:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationBerestok O. V. The Arrangement of the Online Environment for Distance Learning in Terms of Strict Quarantine Measures [Electronic resource] // Іноземні мови у вищій освіті : лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : тези V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, ( м. Харків, 25 лютого 2021р.). - Харків : Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2021. - С. 239uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8848-
dc.descriptionВ статье рассматривается диджитализация как важный образовательный ресурс обучения. Подчеркивается применения педагогическим коллективом инструментов онлайн среды как важного и эффективного инструмента модернизации образовательного процесса. Упоминается дистанционное обучение, а именно синхронный и асинхронный режимы, которые важны для обеспечения дистанционного обучения. Выделены различные формы взаимодействия в синхронном и асинхронном режимах. Рассмотрены основные стратегии относительно взаимодействия в сети Интернет ИКТ. Подчеркивается важность соблюдения строгих карантинных мероприятий дистанционного обучения, предусматривающих создание безопасных условий для получения студентами необходимых знаний Представлены различные варианты мультимедийных ресурсов, используемых для организации изучения теоретического и практического материала в условиях строгого карантина.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers digitalization as an important educational learning resource. The use of online tools by the teaching staff as an important and effective tool for modernizing the educational process is emphasized. Distance learning is mentioned, namely synchronous and asynchronous modes, which are important for distance learning. There are different forms of interaction in synchronous and asynchronous modes. The main strategies for interaction in the Internet ICT are considered. The importance of strict quarantine distance learning measures, which provide safe conditions for students to obtain the necessary knowledge, presents various options for multimedia resources used to organize the study of theoretical and practical material in strict quarantine. У статті розглядається діджиталізація як важливий освітній ресурс навчання. Підкреслюється застосування педагогічним колективом інструментів онлайн середовища як важливого і ефективного інструменту модернізації освітнього процесу. Згадується дистанційне навчання, а саме синхронний і асинхронний режими, які важливі для забезпечення дистанційного навчання. Виділено різні форми взаємодії в синхронному і асинхронному режимах. Розглянуто основні стратегії стосовно взаємодії в мережі Інтернет ІКТ. Підкреслюється важливість дотримання сурових карантинних заходів дистанційного навчання, які передбачають створення безпечних умов для отримання студентами необхідних знань Представлено різні варіанти мультимедійних ресурсів, використовуваних для організації вивчення теоретичного і практичного матеріалу в умовах суворого карантину.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectonline environmentuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectонлайн середовищеuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectдиджитализацияuk_UA
dc.subjectонлайн средаuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.titleThe arrangement of the online environment for distance learning in terms of strict quarantine measuresuk_UA
dc.title.alternativeВикористання ікт як базових освітніх ресурсів у синхронному та асинхронному режимах дистанційної освітиuk_UA
dc.title.alternativeПрименение икт как основных образовательных ресурсов в синхронном и асинхронном режимах дистанционного обученияuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berestok O. V. The Arrangement.pdf384,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.