Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBerestok, Olha Volodymyrivna-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Владимировна-
dc.date.accessioned2021-06-08T09:13:54Z-
dc.date.available2021-06-08T09:13:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationBerestok O. V. Distance Learning as a Challenge in terms of Strict Quarantine Measures [Electronic resource] / O. V. Berestok // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук : актуальні питання теорії і практики : тези Міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Одеса, 18-19 грудня, 2020 р.). - Одеса : Громадська організація «Південна фундація педагогіки», 2020. - Ч. ІІ. - Секція 6 «Загальна педагогіка». - С. 55uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8854-
dc.descriptionВ статье рассматриваются основные принципы современного дистанционного обучения, которые влияют на базовые направления модернизации системы высшего образования в наше время. Определены формы и компоненты организации дистанционного обучения и их эффективность. Описанная модель дистанционного обучения, его характеристики с точки зрения психологии и педагогики. Представлены преимущества и недостатки дистанционного обучения. Показано сравнительную характеристику традиционного и дистанционного обучения. Освещены концепцию дистанционного обучения как особой формы обучения, историю его возникновения и развития, а также структуру, технологию, форму и роль в модернизации образования. Предложен анализ мирового опыта интеграции дистанционных и других форм обучения. Описанная история дистанционного обучения как демократического, простой и бесплатной системы обучения. Определены различные формы занятий в дистанционном обучении, проводимых с помощью компьютерных телекоммуникаций.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with basic principles of contemporary distance learning that affect the main directions of modernization of higher educational system nowadays. Forms and components of distance learning organization and its effectiveness are identified. The model of distance learning, its characteristics from the point of view of psychology and pedagogy is described. Advantages and disadvantages of distance learning are presented. Comparative characteristics of traditional and distance learning are shown. The concept of distance learning as a special form of learning, the history of its emergence and development, as well as the structure, technology, form and role in the modernization of education are highlighted. Analysis of world experience in integrating distance and other forms of learning is pointed out. The history of distance learning as a democratic, simple and free learning system is described. Different forms of distance learning classes, carried out using ICT are identified. The combination of full-time and distance learning, correspondent education, an integrative model of traditional and distance learning at universities are focused on. Basic factors affecting the usefulness of distance learning are analyzed. Distance learning at higher educational establishments as an interactive self-study, which takes place with constant high-quality tutorial support is examined. У статті розглядаються основні принципи сучасного дистанційного навчання, які впливають на базові напрями модернізації системи вищої освіти в наш час. Визначено форми та компоненти організації дистанційного навчання та їх ефективність. Описана модель дистанційного навчання, його характеристики з точки зору психології та педагогіки. Представлено переваги та недоліки дистанційного навчання. Показано порівняльну характеристику традиційного та дистанційного навчання. Висвітлено концепцію дистанційного навчання як особливої форми навчання, історію його виникнення та розвитку, а також структуру, технологію, форму та роль у модернізації освіти. Запропоновано аналіз світового досвіду інтеграції дистанційних та інших форм навчання. Описана історія дистанційного навчання як демократичної, простої та безкоштовної системи навчання. Визначено різні форми занять на дистанційному навчанні, що проводяться за допомогою комп'ютерних телекомунікацій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГромадська організація «Південна фундація педагогіки»uk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectstrict quarantine measuresuk_UA
dc.subjectasynchronous communicationuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectсуворі карантинні заходиuk_UA
dc.subjectасинхронне спілкуванняuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectстрогие карантинные мерыuk_UA
dc.subjectасинхронное общениеuk_UA
dc.titleDistance learning as a challenge in terms of strict quarantine measuresuk_UA
dc.title.alternativeДистанційне навчання як виклик в умовах суворих карантинних заходівuk_UA
dc.title.alternativeДистанционное обучение как вызов в условиях строгих карантинных мерuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berestok O. V. Distance Learning as a Challenge.pdf423,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.