Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Berestok, Olha Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Бересток, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Бересток, Ольга Владимировна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-08T09:48:45Z | - |
dc.date.available | 2021-06-08T09:48:45Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Berestok O.V. Basic Characteristics of Lifelong Learning Framework [Electronic resource] / O.V. Berestok // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : тези Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, ( м. Переяслав, 30 вересня 2020 р.). - Переяслав : Університет Григорія Сковороди, 2020. - Збірник № 63. - Секція «Педагогіка». - С. 160 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8855 | - |
dc.description | В статье рассматриваются основные характеристики развития андрагогики с научной и практической точки зрения. Предоставляется подробная информация по построению системы непрерывного обучения взрослых. Определены задачи науки об обучении взрослых в свете тенденций современного общества и его роль в воплощении профессиональных и социальных стремлений взрослого человека. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with the basic characteristics of the development of andragogy from a scientific and practical point of view. Detailed information as for theframework of adult lifelong learning is presented. The task of the science of lifelong learning in the framework of the trends of modern society and its role in the implementation of professional and social aspirations of an adult are shown. У статті розглядаються основні характеристики розвитку андрагогіки з наукової та практичної точки зору. Надається детальна інформація щодо побудови системи безперервного навчання дорослих. Окреслено завдання науки про навчання дорослих у світлі тенденцій сучасного суспільства та її роль у втіленні професійних та соціальних прагнень дорослої людини. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Університет Григорія Сковороди | uk_UA |
dc.subject | lifelong learning | uk_UA |
dc.subject | basic characteristics | uk_UA |
dc.subject | framework | uk_UA |
dc.subject | безперервне навчання | uk_UA |
dc.subject | основні характеристики | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | непрерывное обучение | uk_UA |
dc.subject | основные характеристики | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.title | Basic characteristics of lifelong learning framework | uk_UA |
dc.title.alternative | Основні характеристики системи неперервного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Основные характеристики системы непрерывного обучения | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Berestok O.V. Basic Characteristics of Lifelong.pdf | 546,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.