Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8869
Назва: Детермінанти управління елементами комплексу екологічного маркетингу
Інші назви: Детерминанты управления элементами комплекса экологического маркетинга
Determinants of control of elements of the ecological marketing mix
Автори: Шумкова, Вікторія Ігорівна
Третьякова, Юлія Валеріївна
Шумкова, Виктория Игоревна
Третьякова, Юлия Валериевна
Shumkova, Victoria Igorivna
Tretyakova, Julia Valerievna
Ключові слова: маркетинг
управління
екологія
маркетинг
управление
экология
marketing
management
ecology
Дата публікації: 2020
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Шумкова В. І. Детермінанти управління елементами комплексу екологічного маркетингу [Електронний ресурс] / В. І. Шумкова, Ю. В. Третьякова // Приазовський економічний вісник : електронне наукове фахове видання. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2020. – Вип. 5 (22). – С. 116-120. – Режим доступу URL: http://pev.kpu.zp.ua/vyusk-5-22. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті авторами було визначено, що екологічний маркетинг є розробкою та створенням методів просування і реалізації екологічно безпечних товарів або послуги, а його основна ціль полягає у забезпеченні балансу інтересів економіки та охорони навколишнього середовища. Для реалізації концепції екологічного маркетингу застосовується традиційний комплекс маркетингу або маркетинг мікс, який складається з таких елементів як товар, ціна, просування, місце. Авторами на прикладі ПАТ «ДПЗКУ» «Сумський КХП» було розглянуто яким чином відбувається процес управління комплексом маркетингу на даному підприємстві, яке обрало за напрямок реалізацію концепції екологічного маркетингу. Визначено, що основним напрямком діяльності даного підприємства є надання послуг із приймання, доведення якості до базисних кондицій, зберігання і відвантаження зерна та переробки його на борошно. Встановлено, що для реалізації концепції екологічного маркетингу підприємство повинно чітко визначити напрямки своєї маркетингової діяльності, які будуть забезпечені шляхом ефективного управління комплексом екологічного маркетингу, а також за рахунок забезпечення використання у своїй діяльності технологій з очищення навколишнього природного середовища. В статье авторами было определено, что экологический маркетинг является разработкой и созданием методов продвижения и реализации экологически безопасных товаров или услуги, а его основная цель заключается в обеспечении баланса интересов экономики и охраны окружающей среды. Для реализации концепции экологического маркетинга применяется традиционный комплекс маркетинга или маркетинг микс, состоящий из таких элементов как товар, цена, продвижение, место. Авторами на примере ОАО «ГПЗКУ» «Сумской КХП» было рассмотрено каким образом происходит процесс управления комплексом маркетинга на данном предприятии, которое избрало направление реализации концепции экологического маркетинга. Определено, что основным направлением деятельности данного предприятия является оказание услуг по приему, доведение качества до базисных кондиций, хранению и отгрузке зерна и переработки его в муку. Установлено, что для реализации концепции экологического маркетинга предприятие должно четко определить направления своей маркетинговой деятельности, которые будут обеспечены путем эффективного управления комплексом экологического маркетинга, а также за счет обеспечения использования в своей деятельности технологии по очистке окружающей среды.
Опис: The purpose of the article is to determine the main determinants of environmental marketing management. In the article, the authors determined that environmental marketing is the process of development and creation of methods for the promotion and sale of environmentally friendly goods or services (product development, production, transportation, packaging, sales, processing, promotion and disposal). The main idea of this type of the marketing is to ensure the balance of economic interests and environmental protection. The following components are mandatory for environmental marketing: preservation of the natural environment and financial profits of the enterprise, organization or institution; meeting the needs of solvent buyers. To implement the concept of environmental marketing, a traditional marketing complex or marketing mix is used. This complex traditionally consists of such elements as product, price, promotion and place. The authors on the example of PJSC «DPZKU» «Sumy CCP» considered the process of managing the environmental marketing complex at this company. It is determined that the main activity of this enterprise is the provision of services for acceptance, bringing quality to basic condition, storage and shipment of grain and processing it into flour. Also, the company's activities are aimed at ensuring the implementation of the postulates of environmental and socially responsible marketing. The authors found that in the course of its activities the company pollutes the environment from such stationary and mobile sources as the seed plot; production line; elevator; mill; bulk storage warehouse; waste shop; carpentry shop; mechanical shop, polluting the air with dust, but has appropriate treatment facilities to keep the air clear. Also, the company has the appropriate certificates that confirm the environmental friendliness of the enterprise. It is established that to implement the concept of environmental marketing, the company must clearly define the directions of its marketing activities, which will be provided by effective management of environmental marketing, as well as by ensuring the use of environmental technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8869
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова В.І._Третьякова Ю.В..pdf600,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.