Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8870
Назва: Intercultural communication as a requisite component of international students’ language training
Інші назви: Міжкультурна комунікація як необхідний компонент мовної підготовки іноземних студентів
Межкультурная коммуникация как необходимый компонент языковой подготовки иностранных студентов
Автори: Fomenko, Tatiana
Фоменко, Тетяна
Фоменко, Татьяна
Ключові слова: intercultural communication
Ukrainian as a foreign language
foreign students
міжкультурна комунікація
українська мова як іноземна
іноземні студенти
межкультурная коммуникация
украинский язык как иностранный
иностранные студенты
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Fomenko T. Intercultural communication as a requisite component of international students’ language training [Electronic resource] / T. Fomenko // Сучасні тенденції навчання студентів іноземних мов у мультикультурному академічному середовищі : матеріали V Міжнар. науково-практ. інтернет-конф., ( м. Суми, 17 квітня 2021 р.). - Суми, 2021. - С. 167-169. - Режим доступу : //science.snau.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/ЗБІРНИК-матеріалів-конференції-1-1.pdf - Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the peculiarities of the formation of the readiness of international students for intercultural communication in the process of studying Ukrainian language. It is noted that the priority task is to teach the Ukrainian language to international students through the involvement of cultural material and the formation of skills that would allow them to easily adapt to the new socio-cultural environment, to function successfully in the personal and professional spheres. As a result of the research it was found out that it is necessary to organize educational activities that would ensure their socialization, to increase the share of collective and group work of international students during Ukrainian language study; to give preference to non-traditional forms of organization of classes; to improve various forms, methods, techniques and teaching aids; to use effective teaching methods that promote knowledge of a foreign language culture, the formation of intercultural skills, such as: role-playing and business games, the method of cultural capsules, the method of projects, etc. У роботі розглядаються особливості формування готовності іноземних студентів до міжкультурного спілкування в процесі вивчення української мови. Зазначається, що пріоритетним завданням є викладання української мови іноземним студентам шляхом залучення культурного матеріалу та формування навичок, які дозволять їм легко адаптуватися до нового соціально-культурного середовища, успішно функціонувати в професійній сфері. В результаті дослідження було встановлено, що необхідно організовувати освітні заходи, що забезпечували б їхню соціалізацію, збільшувати частку колективної та групової роботи іноземних студентів під час вивчення української мови; віддавати перевагу нетрадиційним формам організації занять; удосконалювати різні форми, методи, прийоми та засоби навчання; використовувати ефективні методи навчання, що сприяють знанню культури іноземної мови, формуванню міжкультурних навичок, таких як: рольові та ділові ігри, метод культурних капсул, метод проектів тощо.
Опис: В работе рассматриваются особенности формирования готовности иностранных студентов к межкультурному общению в процессе изучения украинского языка. Отмечается, что приоритетной задачей является преподавание украинского языка иностранным студентам путем привлечения культурного материала и формирование навыков, которые позволят им легко адаптироваться к новому социально-культурной среды, успешно функционировать в профессиональной сфере. В результате исследования было установлено, что необходимо организовывать образовательные мероприятия, которые обеспечивали бы их социализацию, увеличивать долю коллективной и групповой работы иностранных студентов при изучении украинского языка; отдавать предпочтение нетрадиционным формам организации занятий; совершенствовать различные формы, методы, приемы и средства обучения; использовать эффективные методы обучения, способствующие знанию культуры иностранного языка, формированию межкультурных навыков, таких как: ролевые и деловые игры, метод культурных капсул, метод проектов и т.д.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8870
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fomenko T. Intercultural communication.pdf208,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.