Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8952
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Сергій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Харченко, Сергей Николаевич | - |
dc.contributor.author | Kharchenko, Sergey Nikolaevich | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T12:24:36Z | - |
dc.date.available | 2021-06-17T12:24:36Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Харченко С. М. Проблема формування здоров'язбережувальної компетентності у технічних фахівців [Електронний ресурс] / С. М. Харченко // Фізико-математична освіта / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми, 2020. – № 4 (22), Ч. 2. – С. 96-100. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8952 | - |
dc.description | The article presents the state of development of the problem of formation of health-preserving competence of future specialists of technical specialties in the conditions of non-formal education. Non-formal education as an alternative to the standardized formats of professional training established for Ukrainian higher education institutions is more flexible and can be aimed, in particular, at the formation of technical specialties of health-preserving competence in students. Despite the multifaceted research, the problem of forming health - preserving competence of students of technical specialties in the conditions of non - formal education by means of physical education is insufficiently researched in theoretical - methodological and methodological aspects. According to the results of the analysis and generalization of scientific and methodical works it is established that the need for formation of motives and values of a healthy way of life, theoretical knowledge about health and methods of its preservation, ability to use and reflect them actualizes a problem of formation of health - preserving competence professional training. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено стан розробленості проблеми формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей в умовах неформальної освіти. Неформальна освіта як альтернатива унормованим усталеним для українських закладів вищої освіти форматам професійної підготовки є більш гнучкою і може бути спрямована, зокрема, на формування у студентів технічних спеціальностей здоров'язбережувальної компетентності. Незважаючи на багатоаспектність досліджень, проблема формування здоров'язбережувальної компетентності студентів технічних спеціальностей в умовах неформальної освіти засобами фізичного виховання недостатньо дослідженою в теоретико – методологічному та методичному аспектах. За результатами проведеного аналізу та узагальнення науково – методичних праць встановлено, що потреба у формуванні мотивів і цінностей здорового способу життя, теоретичних знань про здоров'я та методи його збереження, вмінь їх використовувати та рефлексувати актуалізує проблему формування здоров'язбережувальної компетентності у технічних фахівців у межах їхньої професійної підготовки. В статье представлено состояние разработанности проблемы формирования компетентности, сохраняющие здоровье будущих специалистов технических специальностей в условиях неформального образования. Неформальное образование как альтернатива нормативным устоявшимся для украинских высших учебных заведений форматам профессиональной подготовки является более гибкой и может быть направлена, в частности, на формирование у студентов технических специальностей здоровьесохраняющие компетентности. Несмотря на многоаспектность исследований, проблема формирования здоровьесохраняющих компетентностей студентов технических специальностей в условиях неформального образования средствами физического воспитания недостаточно исследованной в теоретико - методологическом и методическом аспектах. По результатам проведенного анализа и обобщения научно - методических работ установлено, что потребность в формировании мотивов и ценностей здорового образа жизни, теоретических знаний о здоровье и методы его сохранения, умений их использовать и рефлексировать актуализирует проблему формирования здоровьесохраняющих компетентностей в технических специалистов в рамках их профессиональной подготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | uk_UA |
dc.subject | здоров'язбережувальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | технічні фахівці | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | здоровьясохраняющая компетентность | uk_UA |
dc.subject | технические специалисты | uk_UA |
dc.subject | неформальное образование | uk_UA |
dc.subject | health-preserving competence | uk_UA |
dc.subject | technical specialists | uk_UA |
dc.subject | non-formal education | uk_UA |
dc.title | Проблема формування здоровязбережувальної компетентності у технічних фахівців | uk_UA |
dc.title.alternative | Проблема формирования здоровье сохраняющих компетентностей у технических специалистов | uk_UA |
dc.title.alternative | The problem of formation of health-preserving competence in technical specialists | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття.pdf | 732,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.