Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8980
Назва: Соціально-економічне управління в Неплюєвському братстві : освіта, що випереджала час
Інші назви: Социально-экономическое управление в Неплюевском братстве: образование, которое опережало время
Socio-Economic Management in Neplyuev’s brotherhood : education аhead of time
Автори: Шевель, Анжеліка Олександрівна
Мельник, Леонід Григорович
Панченко, Ірина Анатоліївна
Скрипка, Євген Олександрович
Сєрік, Тетяна Сергіївна
Шевель, Анжелика Александровна
Мельник, Леонид Григорьевич
Панченко, Ирина Анатольевна
Скрипка, Евгений Александрович
Серик, Татьяна Сергеевна
Shevel, Anzelika O.
Melnyk, Leonid Hr.
Panchenko, Iryna A.
Skrypka, Yevhen O.
Sierik, Tetiana S.
Ключові слова: освітні технології
інновації
самоорганізація
образовательные технологии
инновации
самоорганизация
educational technologies
innovation
self-organization
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Соціально-економічне управління : освіта, що випереджає час [Електронний ресурс] / А. О. Шевель, Л. Г. Мельник, І. А. Панченко [та ін.] // Механiзм регулювання економiки. – 2020. – № 3. – C. 97-114.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються основи освітніх інновацій в Хрестовоздвиженському трудовому братстві, що було засновано відомим філософом, землевласником і меценатом М. М. Неплюєвим у 1880-х роках в 30 км північніше Глухова. Показані соціально-економічні успіхи, які змогла досягти спільнота у виробничій та соціальній сферах. Характеризуються освітні інновації, завдяки яким виховувалися юні братчики: необхідність постійного практичного застосування інноваційних технологій і методів роботи, відтворення мотивів самонавчання і отримання нових знань, зумовленість постійного прийняття рішень, здатність лідирувати і організовувати процеси колективної діяльності, самоорганізації і самоврядування та ін. Показано зв’язок методів організації, суспільних відносин та господарської діяльності, за якими жило Братство, із сучасністю. Зокрема, націленість господарства Братства на використання відновлюваних ресурсів та забезпечення сестейнового стану прилежних екосистем наближає його до цілей і завдань Третьої промислової революції, яка наразі відбувається в світі. Пріоритет інформаційного виробництва у Братстві і його спрямованість на механізацію трудових процесів роблять більш зрозумілими логіку сучасної Четвертої промислової революції. І, нарешті, неоціненним здобутком братчиків є досягнутий ними пріоритет особистісного розвитку людини. Саме це сьогодні стає конче необхідним у світлі П’ятої промислової революції. Особливо зазначається, що в Братстві завдяки її освітній системі вдалося створити унікальний відтворювальний потенціал, який включав: систему необхідного самовідтворення людських особистостей; систему відтворення максимально ефективного використання та використання природного капіталу; систему відтворення синергетичного поєднання людського, природного і фізичного капіталів. В статье исследуются основы образовательных инноваций в Крестовоздвиженском трудовом братстве, которое было основано известным философом, землевладельцем и меценатом М. М. Неплюевым в 1880-х годах в 30 км севернее Глухова. Показаны социально-экономические успехи, которые смогла достичь сообщество в производственной и социальной сферах. Характеризуются образовательные инновации, благодаря которым воспитывались юные братья: необходимость постоянного практического применения инновационных технологий и методов работы, воспроизведение мотивов самообучения и получения новых знаний, обусловленность постоянного принятия решений, способность лидировать и организовывать процессы коллективной деятельности, самоорганизации и самоуправления и др.
Опис: The article examines the foundations of educational innovations in the Krestovozdvszhensk Labor Brotherhood, which was founded by the famous philosopher, landowner and philanthropist N. N. Neplyuev in the 1880s, 30 km to North of Glukhov. It shows the socio-economic successes that the community could achieve in the production and social spheres. Educational innovations, due to which young brothers were brought up, are characterized: the need for constant practical application of innovative technologies and methods of work, reproduction of motives for self-learning and obtaining new knowledge, conditionality of constant decision-making, self-organization and self-government, etc. Methods of organization, social relations, approach to production activities along which the Brotherhood lived, days with the present. In particular, the focus of the Brotherhood's economy on the use of renewable resources and ensuring the sustainable state of adjacent ecosystems brings it closer to the goals and objectives of the Third Industrial Revolution, which is now taking place in the world. The priority of information production in the Brotherhood and its focus on the mechanization of labor processes make it clearer the logics of the modern Fourth Industrial Revolution clearer. And, finally, the invaluable achievement of the brothers is the priority they have achieved of a human personality development. This is what is now becoming essential in the light of the Fifth Industrial Revolution. It is especially noted that the Brotherhood, thanks to its educational system, managed to create a unique reproductive potential, which included: a system of necessary self-reproduction of human personalities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8980
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf516,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.