Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9008
Назва: Основні компоненти та шляхи формування комунікативної готовності студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти до оволодіння іноземною мовою
Інші назви: Основные компоненты и пути формирования коммуникативной готовности студентов нелингвистических высших учебных заведений к овладению иностранным языком
Basic components and ways of formation of foreign-language communicative competence of non-philological training profile students
Автори: Рідель, Тетяна Миколаївна
Кириченко, Тетяна Олександрівна
Ридель, Татьяна Николаевна
Кириченко, Татьяна Александровна
Ridel, Tetiana Mykolaivna
Kyrychenko, Tetiana Oleksandrivna
Ключові слова: професійна підготовка
вивчення іноземної мови
міжкультурна комунікація
профессиональная подготовка
изучение иностранного языка
межкультурная коммуникация
professional training
learning a foreign language
intercultural communication
Дата публікації: 2020
Видавництво: Запоріжжя
Бібліографічний опис: Рідель Т. М. Основні компоненти та шляхи формування комунікативної готовності студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти до оволодіння іноземною мовою [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель, Т. О. Кириченко // Вісник Запорізького національного університету. – Сер. «Педагогічні науки». – Запоріжжя, 2020. – № 3 (36), Ч. ІІ. – С. 207-214. – Режим доступу : http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/issue/view/84/%D0%92%D0%B5%D1%81%D1%8C%20%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA . – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розкриттю змісту поняття комунікативної готовності студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти до оволодіння іноземною мовою та її складових, а також дослідженню особливостей її формування. Уточнено визначення та специфічні особливості формування комунікативної готовності студентів до оволодіння іноземною мовою. Запропоновано модель формування комунікативної готовності до оволодіння іноземною мовою та надано результати дослідницько-експериментальної роботи з перевірки ефективності цієї моделі формування комунікативної готовності. Статья посвящена раскрытию содержания понятия коммуникативной готовности студентов нелингвистических высших учебных заведений к овладению иностранным языком и ее составляющих, а также исследованию особенностей ее формирования. Уточнено определение и специфические особенности формирования коммуникативной готовности студентов к овладению иностранным языком. Предложена модель формирования коммуникативной готовности к овладению иностранным языком и предоставлены результаты опытно-экспериментальной работы по проверке эффективности этой модели формирования коммуникативной готовности.
Опис: The article is devoted to the disclosure of the concept of communicative readiness of non-philological training profile students to master a foreign language and its components, as well as to study the peculiarities of its formation. The definitions and specific features of the formation of students’ communicative readiness to master a foreign language are specified. The model of formation of communicative readiness for mastering a foreign language is offered and the results of research and experimental work on checking the effectiveness of this model of formation of communicative readiness are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9008
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf231,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.