Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9009
Назва: Особливості подолання труднощів як ключова педагогічна умова розвитку пізнавальної самостійності студентів нелінгвістичних ЗВО при вивченні іноземної мови
Інші назви: Особенности преодоления трудностей как ключевое педагогическое условие развития познавательной самостоятельности студентов нелингвистических ВУЗов при изучении иностранного языка
Peculiarities of overcoming difficulties as a key pedagogical condition for the development of cognitive independence of students of non-linguistic institutions in the process of a foreign language acquisition
Автори: Рідель, Тетяна Миколаївна
Кириченко, Тетяна Олександрівна
Ридель, Татьяна Николаевна
Кириченко, Татьяна Александровна
Ridel, Tetiana Mykolaivna
Kyrychenko, Tetiana Oleksandrivna
Ключові слова: пізнавальна самостійність
типологія труднощів при оволодінні іноземною мовою
студенти нелінгвістичних закладів вищої освіти
познавательная самостоятельность
типология трудностей при овладении иностранным языком
студенты нелингвистических высших учебных заведений
cognitive independence
typology of difficulties in the process of a foreign language acquisition
non-linguistic students
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Рідель Т. М. Особливості подолання труднощів як ключова педагогічна умова розвитку пізнавальної самостійності студентів нелінгвістичних ЗВО при вивченні іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель, Т.О. Кириченко // Інноваційна педагогіка : науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – № 36
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам, пов’язаним з труднощами та способами їх подолання в якості основної педагогічної умови розвитку пізнавальної самостійності студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти у процесі вивчення іноземної мови. Констатовано, що пізнавальна самостійність являє собою особистісну якість студентів, що включає три компоненти: когнітивний, ціннісний та діяльнісний. Визначено, що типологія труднощів включає лінгвістичні, дидактичні, мотиваційні, соціокультурні та вікові. Запропоновано сформувати систему специфічних способів навчання, яка стане основою саморегуляції навчальної діяльності та створить ефективні умови для засвоєння іноземної мови та розвитку пізнавальної самостійності студентів. Статья посвящена проблемам, связанным с трудностями и способами их преодоления в качестве основного педагогического условия развития познавательной самостоятельности студентов нелингвистических высших учебных заведений в процессе изучения иностранного языка. Констатировано, что познавательная самостоятельность представляет собой личностное качество студентов, включает три компонента: когнитивный, ценностный и деятельностный. Определено, что типология трудностей включает лингвистические, дидактические, мотивационные, социокультурные и возрастные. Предложено сформировать систему специфических способов обучения, которая станет основой саморегуляции учебной деятельности и создаст эффективные условия для усвоения иностранного языка и развития познавательной самостоятельности студентов.
Опис: The article is devoted to the problems associated with difficulties and ways to overcome them as the main pedagogical prerequisite for the development of cognitive independence of non-linguistic students in the process of a foreign language acquisition. It is stated that cognitive independence is a personal quality of students, which includes three components: cognitive, value and activity. It has been determined that the typology of difficulties includes linguistic, didactic, motivational, sociocultural and those of age. It is suggested to form a system of specific methods of learning, which will be the basis of self-regulation of educational activities and will create effective conditions for a foreign language acquisition and the development of cognitive independence of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9009
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf194,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.