Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгаджанова, С. В.-
dc.contributor.authorАгаджанова, С. В.-
dc.contributor.authorAhadzhanova, S. V.-
dc.date.accessioned2021-06-25T07:25:47Z-
dc.date.available2021-06-25T07:25:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАгаджанова С. В. Еволюція підсистеми дистанційного навчання Сумського НАУ в умовах глобальної пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / С. В. Агаджанова // Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації суспільства : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Київ,11 листопада 2020 р.). - Київ : Науково-методичний центр ВФПО, 2020. - С. 94-97uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9012-
dc.descriptionNowadays, there is no alternative to e-learning. The distance learning subsystem is an integral part of the unified information educational environment of the university, the stability and efficiency of its work depends on a clear understanding of the challenges that are constantly changing. In a global pandemic, the successful organization of Distance learning' subsystem work depends on the readiness for a comprehensive solution, the evolutionary development of all its components: regulatory, technical, software, personnel, methodological support.uk_UA
dc.description.abstractВ наш час не існує альтернативи електронному навчанню. Підсистема дистанційного навчання є невід’ємною складовою єдиного інформаційного освітнього середовища університету, стабільність і ефективність її роботи залежить від чіткого розуміння викликів і задач, що постійно змінюються. В умовах глобальної пандемії успішна організація роботи в підсистемі ДН залежить від готовності до комплексного вирішення задач, еволюційного розвитку всіх її компонентів: нормативного, технічного, програмного, кадрового, методичного забезпечення. В настоящее время не существует альтернативы электронному обучению. Подсистема дистанционного обучения является неотъемлемой составляющей единого информационного образовательного среды университета, стабильность и эффективность ее работы зависит от четкого понимания вызовов и задач, постоянно меняются. В условиях глобальной пандемии успешная организация работы в подсистеме ДН зависит от готовности к комплексному решению задач, эволюционного развития всех ее компонентов: нормативного, технического, программного, кадрового, методического обеспечения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауково-методичний центр ВФПОuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectглобальна пандемія COVID-19uk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectглобальная пандемия COVID-19uk_UA
dc.subjectсистемный подходuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectglobal pandemic COVID-19uk_UA
dc.subjectsystem approachuk_UA
dc.titleЕволюція підсистеми дистанційного навчання Сумського НАУ в умовах глобальної пандемії COVID-19uk_UA
dc.title.alternativeЭволюция подсистемы дистанционного обучения Сумского НАУ в условиях глобальной пандемии COVID-19uk_UA
dc.title.alternativeEvolution of the distance learning subsystem of Sumy NAU in the global pandemic COVID-19uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Агаджанова С. В. Еволюція підсистеми.pdf481,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.