Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-06-25T07:57:30Z-
dc.date.available2021-06-25T07:57:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Причини та фактори, що сприяють розвитку комунікативних здібностей студентів при вивченні іноземних мов [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Міжнародна наукова конференція «Міждисциплінарні наукові дослідження : особливості та тенденції», (Чернігів, 4 грудня 2020 р.). – Чернігів, 2020. – Режим доступу : https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/issue/view/04.12.2020/400 . - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9014-
dc.descriptionA number of reasons are presented that hinder the development of students' communication skills. The factors contributing to the effective development of communication skills are considered. It has been proved that special attention in the classes for teaching communication in a foreign language in order to develop communicative competence related to communication in professional activity should be paid to the development of positive personal attitudes towards the successful mastering of a foreign language. The structure of a personality-oriented strategy of teaching communication in a foreign language at a more detailed level is considered. Key positions for building such a strategy are proposed.uk_UA
dc.description.abstractПодано низку причин, що гальмують розвиток комунікативних здібностей студентів. Розглянуто фактори, що сприяють ефективному розвитку комунікативних здібностей. Доведено, що особлива увага на заняттях з навчання спілкуванню іноземною мовою з метою розвитку комунікативної компетентності, пов'язаної зі спілкуванням в професійній діяльності, має бути приділена розвитку позитивних особистісних установок на успішне оволодіння іноземною мовою. Розглянуто структуру особистісно-орієнтованої стратегії навчання спілкуванню іноземною мовою на більш детальному рівні. Запропоновано ключові позиції для побудови такої стратегії. Представлен ряд причин, тормозящих развитие коммуникативных способностей студентов. Рассмотрены факторы, способствующие эффективному развитию коммуникативных способностей. Доказано, что особое внимание на занятиях по обучению общению на иностранном языке с целью развития коммуникативной компетентности, связанной с общением в профессиональной деятельности, должно быть уделено развитию положительных личностных установок на успешное овладение иностранным языком. Рассмотрена структура личностно-ориентированной стратегии обучения общению на иностранном языке на более детальном уровне. Предложено ключевые позиции для построения такой стратегии.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтехнології дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвиток особистостіuk_UA
dc.subjectтехнологии дистанционного обученияuk_UA
dc.subjectинтернетuk_UA
dc.subjectпрофессиональное развитие личностиuk_UA
dc.subjectdistance learning technologiesuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectprofessional development of a personuk_UA
dc.titleПричини та фактори, що сприяють розвитку комунікативних здібностей студентів при вивченні іноземних мовuk_UA
dc.title.alternativeПричины и факторы, способствующие развитию коммуникативных способностей студентов при изучении иностранных языковuk_UA
dc.title.alternativeReasons and factors contributing to the development of students' communication skills in the process of foreign languages acquisitionuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf127,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.