Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-06-25T08:49:35Z-
dc.date.available2021-06-25T08:49:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Щодо можливості застосування технології моделювання у навчанні студентів професійно-орієнтованому спілкуванню [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // V International Scientific and Practical Internet Conference "Foreign language in professional training of specialists : issues and strategies", (February 20, 2021) / Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University. – Кропивницький, 2021. – Режим доступу : https://www.cuspu.edu.ua/images/files-2021/konferencii/ONLINE_BOOK_OF_ABSTRACTS_2021.pdf . - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9015-
dc.descriptionThe definition and structure of professional communication in a foreign language is given. The pedagogical conditions for the effective teaching of students professionally oriented communication in accordance with the requirements of European standards are considered. It has been proved that the use of specific educational technology meets the requirements of the learning process as much as possible on the basis of the chosen communicative-activity approach. The article considers the use of simulation technology as the main means of forming professional and communicative skills in an artificially created environment for professional communication. The features and advantages of using the technology for modeling situations of professional communication in a foreign language are proposed.uk_UA
dc.description.abstractПодано визначення та структуру професійного спілкування іноземною мовою. Розглянуто педагогічні умови для ефективного навчання студентів професійно-орієнтованому спілкуванню відповідно до вимог загальноєвропейських стандартів. Доведено, що використання специфічної навчальної технології максимально відповідає вимогам процесу навчання на основі обраного комунікативно-діяльнісного підходу. Розглянуто застосування імітаційної технології як основного засобу формування професійно-комунікативних умінь в умовах штучно створеного середовища професійного спілкування. Запропоновано особливості та переваги застосування технології моделювання ситуацій професійного спілкування іноземною мовою. Дано определение и структура профессионального общения на иностранном языке. Рассмотрены педагогические условия для эффективного обучения студентов профессионально-ориентированном общению в соответствии с требованиями общеевропейских стандартов. Доказано, что использование специфической учебной технологии максимально соответствует требованиям процесса обучения на основе выбранного коммуникативно-деятельностного подхода. Рассмотрено применение имитационной технологии как основного средства формирования профессионально-коммуникативных умений в условиях искусственно созданной среды профессионального общения. Предложено особенности и преимущества применения технологии моделирования ситуаций профессионального общения на иностранном языке.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмовні комунікаціїuk_UA
dc.subjectпрофесійне іншомовне спілкуванняuk_UA
dc.subjectімітаційна технологія навчанняuk_UA
dc.subjectязыковые коммуникацииuk_UA
dc.subjectпрофессиональное иноязычное общениеuk_UA
dc.subjectимитационная технология обученияuk_UA
dc.subjectlanguage communicationsuk_UA
dc.subjectprofessional foreign language communicationuk_UA
dc.subjectsimulation technology of teaching, foreign languageuk_UA
dc.titleЩодо можливості застосування технології моделювання у навчанні студентів професійно-орієнтованому спілкуваннюuk_UA
dc.title.alternativeО возможности применения технологии моделирования в обучении студентов профессионально-ориентированному общениюuk_UA
dc.title.alternativeOn the possibility of using modeling technology in teaching students professionally oriented communicationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_3.pdf107,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.