Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-06-25T09:03:56Z-
dc.date.available2021-06-25T09:03:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Компетентнісний підхід у навчанні спеціалістів з додатковою підготовкою з іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // The First International Scientific and Practical Internet Conference Proceedings «Modern tendencies of students’ foreign language training in the multicultural academic environment», (Sumy, April 17, 2021). – Sumy, 2021. – Режим доступу : https://science.snau.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/ЗБІРНИК-матеріалів-конференції-1-1.pdf . - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9016-
dc.descriptionThe definition of intercultural communication as a set of specific processes of interaction of communication partners belonging to different linguistic-ethno-cultural communities is given. The skills that need to be taught according to the requirements of intercultural communication are considered. It is proved that when studying the culture of the country of the language being studied, it is important that educational materials contain information not only about the culture of the establishment, but also present a wide range of cultures of modern multicultural communities being studied. The conditions of such training of future specialists are considered. It is proved that the learning objectives are integrative.uk_UA
dc.description.abstractПодано визначення міжкультурної комунікації як сукупності специфічних процесів взаємодії партнерів по спілкуванню, що належать до різних лінгво-етно-культурних співтовариств. Розглянуто уміння, яким необхідно навчити згідно вимог міжкультурного спілкування. Доведено, що при вивченні культури країни мови, що вивчається, важливо, щоб навчальні матеріали містили інформацію не тільки про культуру істеблішменту, а й представляли широку палітру культур сучасних полікультурних спільнот, що вивчаються. Розглянуто умови такої підготовки майбутніх фахівців. Доведено, що цілі навчання мають інтегративний характер. Дано определение межкультурной коммуникации как совокупности специфических процессов взаимодействия партнеров по общению, принадлежащих к разным лингво-этно-культурным сообществам. Рассмотрены умения, которым необходимо научить согласно требованиям межкультурного общения. Доказано, что при изучении культуры страны изучаемого языка, важно, чтобы учебные материалы содержали информацию не только о культуре истеблишмента, но и представляли широкую палитру культур современных поликультурных сообществ, которые изучаются. Рассмотрены условия такой подготовки будущих специалистов. Доказано, что цели обучения имеют интегративный характер.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтована парадигма освітиuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectміжкультурна компетенціяuk_UA
dc.subjectличностно-ориентированная парадигма образованияuk_UA
dc.subjectличностно-ориентированное обучениеuk_UA
dc.subjectмежкультурная компетенцияuk_UA
dc.subjectpersonality-oriented paradigm of educationuk_UA
dc.subjectpersonality-oriented learninguk_UA
dc.subjectintercultural competenceuk_UA
dc.titleКомпетентнісний підхід у навчанні спеціалістів з додатковою підготовкою з іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeКомпетентностный подход в обучении специалистов с дополнительной подготовкой по иностранному языкуuk_UA
dc.title.alternativeCompetence approach in training specialists with additional foreign language traininguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_4.pdf93,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.