Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9030
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Плавинська, Олександра Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Плавинская, Александра Владимировна | - |
dc.contributor.author | Plavynska, Oleksandra Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T08:41:58Z | - |
dc.date.available | 2021-06-29T08:41:58Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Плавинська О. В. Професійна підготовка магістрів інженерно-технологічного факультету вищого аграрного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. В. Плавинська // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 26-ої міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Суми, 7-9 грудня 2020 р.). – Суми : СНАУ, 2020. - Ч. 2. - 151 с | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9030 | - |
dc.description | The thesis raises the issue of preparing a master's course at the Faculty of Engineering and Technology and deepening their pedagogical education. Improving the development of curricula in the discipline "Engineering Pedagogy", which is a field of pedagogical knowledge, and contributes to the formation of the student as a subject of pedagogical activity, and its formation as a person and as an individual. | uk_UA |
dc.description.abstract | Теза підіймає питання підготовки магістерського курсу інженерно-технологічного факультету та поглиблення їх педагогічної освіти. Вдосконалення розробки навчальних програм з дисципліни «Педагогіка інженерна», яка є галуззю педагогічних знань, і сприяє становленню студента як суб’єкта педагогічної діяльності, та формування його як особистості і як індивідуальності. Тезис поднимает вопрос подготовки магистерского курса инженерно-технологического факультета и углубление его педагогического образования. Усовершенствование разработки учебных программ по дисциплине «Педагогика инженерная», которая является отраслью педагогических знаний, и способствует становлению студентов как субъекта педагогической деятельности, и формирование его как личности и как индивидуальности. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | СНАУ | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | інженерна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | інженерно-педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | профессиональная подготовка | uk_UA |
dc.subject | инженерная педагогика | uk_UA |
dc.subject | инженерно-педагогическое образование | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | engineering pedagogy | uk_UA |
dc.subject | engineering and pedagogical education | uk_UA |
dc.title | Професійна підготовка магістрів інженерно-технологічного факультету вищого аграрного навчального закладу | uk_UA |
dc.title.alternative | Профессиональная подготовка магистров инженерно-технологического факультета высшего аграрного учебного заведения | uk_UA |
dc.title.alternative | Professional training of masters of engineering and technological faculty of higher agricultural educational institution | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Плавинська О. В. Професійна підготовка магістра.pdf | 109,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.