Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.date.accessioned2021-07-06T07:32:08Z-
dc.date.available2021-07-06T07:32:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГубіна О. Ю. Концептуальні засади відкритої освіти [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Наукові записки : фахове видання. - Сер.» Педагогічні науки» / ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко [та ін.]. - Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. - Вип. 190. - С.138-144. - Режим доступу : DOI:10.36550/2415-7988-2020-1-190-90-94. – Заголовок з екрануuk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9103-
dc.descriptionThe paper analyzes the essential characteristics of open education, as the global educational system and determines its tendencies in present conditions; discovers the reasons that influenced upon the process of development of open education. The analyze of scientific literature let us to determine the leading tasks of open education: provide the listeners with the means of access to educational materials; organize the management of educational process which gives the opportunity to inform society about educational questions and raise the effective managing of educational system; raise the level of education and educational services; provide the continual renewing of educational means and technologies for the listeners of open education.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано сутнісні характеристики відкритої освіти, як глобальної освітньої системи та визначено тенденції розвитку у сучасних умовах; виявлено основні чинники, що вплинули на процес розвитку відкритої освіти. Отже, в результаті дослідження було визначено, що головними характеристикам останньої є доступність, гнучкість, паралельність, модульність, інтернаціональність та координованість. Провідними тенденціями розвитку відкритої освіти є поступальне упровадження елементів відкритої освіти в традиційну освітню практику; удосконалення системи управління освітою і контролю її якості; розробка і упровадження в навчальний процес методів і засобів відкритого навчання. В статье обоснована сущностные характеристики открытого образования, как глобальной образовательной системы и определены тенденции развития в современных условиях; выявлены основные факторы, повлиявшие на процесс развития открытого образования. Итак, в результате исследования было определено, что главными характеристикам последней является доступность, гибкость, параллельность, модульность, интернациональность и скоординированность. Ведущими тенденциями развития открытого образования является поступательное внедрение элементов открытого образования в традиционную образовательную практику; совершенствование системы управления образованием и контроля ее качества; разработка и внедрение в учебный процесс методов и средств открытого обучения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.subjectвідкрита освітаuk_UA
dc.subjectцифровий контентuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectоткрытое образованиеuk_UA
dc.subjectцифровой контентuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectopen educationuk_UA
dc.subjectfigurative contentuk_UA
dc.subjectinformational technologiesuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади відкритої освітиuk_UA
dc.title.alternativeКонцептуальные основы открытого образованияuk_UA
dc.title.alternativeConceptual principles of open educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губіна О. Ю. Концептуальні засади.pdf825,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.