Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9112
Назва: Analysis of the freight transportation market of Ukraine
Інші назви: Аналіз ринку вантажних перевезень в Україні
Анализ рынка грузовых перевозок в Украине
Автори: Shramenko, N. Yu.
Shramenko, V. А.
Solarov, O. А.
Шраменко, Н. Ю.
Шраменко, В. А.
Соларьов, О. А.
Шраменко, Н. Ю.
Шраменко, В. О.
Соларёв, А. А.
Ключові слова: freight transportation market
supply chains
types of transport
ринок вантажних перевезень
ланцюги постачань
види транспорту
рынок грузовых перевозок
цепочки поставок
виды транспорта
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЛНТУ
Бібліографічний опис: Shramenko N. Yu. Analysis of hefreight ransportation arket оf Ukraine [Electronic resource] / N. Yu. Shramenko, V. А. Shramenko, O. А. Solarov // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. – Луцьк : ЛНТУ, 2021. - №1 (16). - С. 30-35
Короткий огляд (реферат): In conditions of the transport and logistics infrastructure development, as well as the formation of a rational structure of the car fleet and freight car fleet, it is necessary to analyze and take into account the actual demand for freight. Analysis of the dynamics of the volume of transported goods for 2015-2020 shows the stable position of different modes of transport in the freight market. According to the analysis of statistical data for 2016-2019, it was found out that road and rail transport is carried out mainly in domestic traffic. It is noted that in 2020 there is a certain decline in freight traffic for each mode of transport, because of the global pandemic COVID-19. It is determined that the low efficiency of the organization of cargo transportation from suppliers to consumers is associated with insufficient number and irrational use of rolling stock, insufficient development of the infrastructure of cargo terminals, irrational organization of the cargo transportation process. The interaction of modes of transport determines the possibility of forming optimal supply chains in both domestic and international traffic. On the ground of logistic principles the efficiency improvement of the organization of cargo transportation from suppliers to consumers is achieved by optimizing the movement of freight flows. The conducted research will contribute to the development of directions for optimizing the distribution and movement of cargo flows in the planning and organization of cargo transportation both domestically and internationally. At the same time, the formation of supply chains based on the interaction of road and rail transport minimizes transport costs and creates conditions for further development of supply chains and transport technology systems. В умовах розвитку транспортно -логістичної інфраструктури, а також формування раціональної структури парку автомобілів і парку вантажних вагонів необхідно аналізувати і враховувати фактичний попит на перевезення вантажів. Аналіз динаміки обсягу перевезених вантажів за 2015- 2020 роки показує стійкі позиції різних видів транспорту на ринку вантажних перевезень. На основі аналізу статистичних даних за 2016-2019 роки було встановлено, що автомобільні та залізничні перевезення здійснюються переважно у внутрішньому сполученні. Відзначено, що у 2020 році спостерігається певний спад обсягів вантажних перевезень за кожним з видів транспорту, що може бути обумовлено світовою пандемією COVID-19. Визначено, що низька ефективності організації перевезень вантажів від постачальників до споживачів пов’язана з недостатньою кількістю та нераціональним використанням рухомого складу, недостатнім розвитком інфраструктури вантажних терміналів, нераціональною організацією процесу вантажних перевезень. Взаємодія видів транспорту обумовлює можливість формування оптимальних ланцюгів постачань як у внутрішньому, так і в міжнародному сполученнях. Підвищення ефективності організації перевезень вантажів від постачальників до споживачів досягається шляхом оптимізації руху вантажопотоків на основі логістичних принципів. Проведені дослідження сприятимуть розробці напрямків оптимізації розподілу та руху вантажопотоків при плануванні та організації перевезень вантажів як у внутрішньому, так і у міжнародному сполученні. При цьому, формування ланцюгів постачання на основі взаємодії автомобільного та залізничного транспорту дозволяє мінімізувати транспортні витрати та створює передумови для подальшого розвитку ланцюгів постачання та транспортнотехнологічних систем.
Опис: В условиях развития транспортно-логистической инфраструктуры, а также формирования рациональной структуры парка автомобилей и парка грузовых вагонов необходимо анализировать и учитывать фактический спрос на перевозки грузов. Анализ динамики объема перевезенных грузов за 2015- 2020 года показывает устойчивые позиции различных видов транспорта на рынке грузовых перевозок. на основе анализа статистических данных за 2016-2019 годы было установлено, что автомобильные и железнодорожные перевозки осуществляются преимущественно во внутреннем сообщении. Отмечено, что в 2020 году наблюдается некоторый спад объемов грузовых перевозок по каждому из видов транспорта, может быть обусловлено мировой пандемией COVID-19. Определено, что низкая эффективность организации перевозок грузов от поставщиков до потребителей связана с недостаточным количеством и нерациональным использованием подвижного состава, развитием инфраструктуры грузовых терминалов, нерациональной организацией процесса грузовых перевозок. Взаимодействие видов транспорта обусловливает возможность формирования оптимальных цепей поставок как на внутреннем, так и в международном сообщениях. Повышение эффективности организации перевозок грузов от поставщиков к потребителям достигается путем оптимизации движения грузопотоков на основе логистических принципов. Проведенные исследования будут способствовать разработке направлений оптимизации распределения и движения грузопотоков при планировании и организации перевозок грузов как в внутреннем, так и в международном сообщении. При этом, формирование цепей поставок на основе взаимодействия автомобильного и железнодорожного транспорта позволяет минимизировать транспортные расходы и создает предпосылки для дальнейшего развития цепей поставок и транспортнотехнологичних систем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9112
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shramenko N. Yu. Analysis of hefreight.pdf755,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.