Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9119
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тамаркіна, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Тамаркина, Ольга Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Tamarkina, Olha Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-07T07:21:30Z | - |
dc.date.available | 2021-07-07T07:21:30Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Тамаркіна О. Л. Самостійна робота студентів ВЗО в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка : науковий журнал. – Дрогобич : Державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2020. - №34. - С. 228-232 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9119 | - |
dc.description | In this article, the author considers the fact that distance learning is not just a tribute to fashion or a desire to copy the successful educational decisions of developed countries. At the heart of the distance learning process is the independent cognitive activity of learners, self-education, the opportunity not only to instill the skills of independent acquisition of new knowledge, but, most importantly, their practical use. | uk_UA |
dc.description.abstract | В даній статті автором розглядається питання про те, що дистанційне навчання - це не лише данина моді чи бажання копіювати вдалі освітні рішення розвинених країн. В центрі процесу дистанційного навчання знаходиться самостійна пізнавальна діяльність тих, хто навчається, самоосвіта, можливість не тільки прищепити навички самостійного здобуття нових знань, а, що є найголовнішим, і їх практичне використання. В данной статье автором рассматривается вопрос о том, что дистанционное обучение - это не только дань моде или желание копировать удачные образовательные решения развитых стран. В центре процесса дистанционного обучения находится самостоятельная познавательная деятельность учащихся, самообразование, возможность не только привить навыки самостоятельного приобретения новых знаний, а что самое главное, и их практическое использование. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | позааудиторна робота | uk_UA |
dc.subject | самостоятельная работа | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.subject | внеаудиторная работа | uk_UA |
dc.subject | self-educational activity | uk_UA |
dc.subject | distance education | uk_UA |
dc.subject | out-audience educational activity | uk_UA |
dc.title | Самостійна робота студентів ВЗО в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Самостоятельная работа студентов ВУЗов в условиях дистанционного обучения | uk_UA |
dc.title.alternative | Students’ self-educational activity in the distance education conditions | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тамаркіна О.Л. Самостійна робота.pdf | 684,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.