Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвец, Ольга Григорьевна-
dc.contributor.authorОсьмук, Наталья Григорьевна-
dc.contributor.authorШвець, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorОсьмук, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorShvets, Olha Grigorievna-
dc.contributor.authorOsmuk, Natalia Grigorievna-
dc.date.accessioned2021-07-09T11:28:45Z-
dc.date.available2021-07-09T11:28:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШвец О. Г. Возможности использования интернет-приложений в системе обучения современного студенчества [Электронный ресурс] / О. Г. Швец, Н. Г. Осьмук // Перспективы развития высшей школы : материалы ХIV Международ. науч.- метод. конф., ( г. Гродно, 2021 г.). – Гродно : ГГАУ, 2021. - С. 205-211uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9147-
dc.descriptionThe article discusses the possibilities of some modern digital products for organizing the educational process in the higher education system. The functionality of the Padlet.com online board is characterized as a methodological support of the course and a way of organizing students' independent work. The use of game applications Kahoot, LearningАpps, Wizer.mе to increase interest and motivation in the learning process has been substantiated. The positive experience of using Internet applications in the process of forming information, communication and system competencies of students is analyzed.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены возможности некоторых современных цифровых продуктов для организации учебного процесса в системе высшего образования. Охарактеризован функционал онлайн доски Padlet.com как методического сопровождения курса и способа организации самостоятельной работы студентов. Обосновано применение игровых приложений Kahoot, LearningАpps, Wizer.mе для повышения интереса и мотивации в процессе обучения. Проанализирован положительный опыт использования интернет приложений в процессе формирования информационных, коммуникационных и системных компетентностей студентов. У статті розглянуті можливості деяких сучасних цифрових продуктів для організації навчального процесу в системі вищої освіти. Охарактеризований функціонал онлайн дошки Padlet.com як методичного супроводу курсу і способу організації самостійної роботи студентів. Обгрунтовано застосування ігрових додатків Kahoot, LearningАpps, Wizer.mе для підвищення інтересу і мотивації в процесі навчання. Проаналізовано позитивний досвід використання інтернет додатків в процесі формування інформаційних, комунікаційних і системних компетентностей студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГГАУuk_UA
dc.subjectонлайн доскаuk_UA
dc.subjectгеймификацияuk_UA
dc.subjectмотивация и повышение интереса к учениюuk_UA
dc.subjectонлайн дошкаuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectмотивація і підвищення інтересу до навчанняuk_UA
dc.subjectonline whiteboarduk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.subjectmotivation and increasing interest in learninguk_UA
dc.titleВозможности использования интернет-приложений в системе обучения современного студенчестваuk_UA
dc.title.alternativeМожливості використання інтернет-додатків в системі навчання сучасного студентстваuk_UA
dc.title.alternativePossibilities of using internet applications in the training system of modern studentsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швец О. Г. Возможности использования интернет-приложений.pdf220,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.