Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9158
Назва: Використання специфічних принципів навчання при вивченні математичних дисциплін студентами аграрних ЗВО
Інші назви: Использование специфических принципов обучения при изучении математических дисциплин студентов аграрных ЗВО
Use of specific learning principles in the study of mathematical disciplines students of agricultural ZVO
Автори: Борозенець, Н. С.
Шишенко, І. В.
Борозенец, Н. С.
Шишенко, И. В.
Borozenets, N. S.
Shishenko, I. V.
Ключові слова: специфічні принципи
студенти-аграрії
математичні дисципліни
специфические принципы
студенты-аграрии
математические дисциплины
specific principles
students-agrarians
mathematical disciplines
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Борозенець Н. С. Використання специфічних принципів навчання при вивченні математичних дисциплін студентами аграрних ЗВО [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець, І. В. Шишенко //Актуальні питання гуманітарних наук. - Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2020. - Вип. 31. - Т. 3. - С. 63-69. - Режим доступу : DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863.3/31.214083. - Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки студентів аграрних ЗВО у процесі вивчення математичних дисциплін. Визначено, що математичні знання є фундаментом для вивчення фахових дисциплін, для розв’язання прикладних завдань, для формування професійної компетентності майбутніх фахівців-аграріїв. Проаналізовано та теоретично обґрунтовано необхідність використання специфічних принципів, на яких має базуватися процес навчання математичним дисциплінам в аграрних університетах з урахуванням вимог агропромислового комплексу. Для реалізації поставленої мети було використано теоретичні та емпіричні методи дослідження. У результаті було виділено наступні специфічні принципи: мотивації (забезпечується використанням різнорівневих задач прикладного характеру, розв’язання яких сприяє підвищенню інтересу до навчання, застосуванню математичних методів у професійній діяльності, створенню умов для виникнення ситуацій успіху, зацікавленість майбутньою професією), якісної організації самостійної роботи студентів (передбачає створення проблемних ситуацій, які потребують самостійних, творчих і активних дій та залучення студентів до їх розв’язання, використовує інтерактивні технології навчання), інтеграції математичних знань (визначає методичний супровід процесу підготовки студентів, який забезпечує їх професійну діяльність в єдиному багаторівневому освітньому процесі), поєднання дослідницької та практичної діяльності (інтегрує фундаментальні математичні знання в конкретні виробничі ситуації), активного використання інформаційних технологій (створює умови на досягнення кожним студентом оптимального для нього рівня знань, умінь і навичок), формування універсальних навчальних дій (забезпечує студентів необхідними для майбутньої професійної діяльності навичками), використання професійно-спрямованих завдань (сприяє глибшому вивченню профільних предметів, розумінню причинно-наслідкових зв’язків, спонукає до самостійної пошукової, творчої діяльності). Доведено, що саме таке поєднання специфічних принципів дозволить покращити якість підготовки майбутніх фахівців-аграріїв ЗВО у процесі вивчення математичних дисциплін та сформувати у них професійну компетентність. Статья посвящена проблеме подготовки студентов аграрных ЗВО в процессе изучения математических дисциплин. Определено, что математические знания являются фундаментом для изучения специальных дисциплин, для решения прикладных задач, для формирования профессиональной компетентности будущих специалистов-аграриев. Проанализирована и теоретически обоснована необходимость использования специфических принципов, на которых должен базироваться процесс обучения математическим дисциплинам в аграрных университетах с учетом требований агропромышленного комплекса. Для реализации поставленной цели были использованы теоретические и эмпирические методы исследования. В результате было выделено следующие специфические принципы: мотивации (обеспечивается использованием разноуровневых задач прикладного характера, решение которых способствует повышению интереса к учебе, применению математических методов в профессиональной деятельности, созданию условий для возникновения ситуаций успеха, заинтересованности будущей профессией), качественной организации самостоятельной работы студентов (предусматривает создание проблемных ситуаций, требующих самостоятельных, творческих и активных действий и привлечения студентов к их решению, использует интерактивные технологии обучения), интеграции математических знаний (определяет методическое сопровождение процесса подготовки студентов, который обеспечивает их профессиональную деятельность в едином многоуровневом образовательном процессе), сочетание исследовательской и практической деятельности (интегрирует фундаментальные математические знания в конкретные производственные ситуации), активного использования информационных технологий (создает условия для достижения каждым студентом оптимального для него уровня знаний, умений и навыков), формирование универсальных учебных действий (обеспечивает студентов необходимыми для будущей профессиональной деятельности навыками), использование профессионально-направленных задач (способствует более глубокому изучению профильных предметов, пониманию причинно-следственных связей, побуждает к самостоятельной поисковой, творческой деятельности ). Доказано, что именно такое сочетание специфических принципов позволит улучшить качество подготовки будущих специалистов-аграриев ЗВО в процессе изучения математических дисциплин и сформировать у них профессиональную компетентность.
Опис: The article is devoted to the problem of training students of agrarian universities in the process of studying mathematical disciplines. It is determined that mathematical knowledge is the foundation for the study of professional disciplines, for solving applied problems, for the formation of professional competence of future agricultural specialists. The necessity of using specific principles, on which the process of teaching mathematical disciplines in agricultural universities should be based, taking into account the requirements of the agro-industrial complex, is analyzed and theoretically substantiated. Theoretical and empirical research methods were used to achieve this goal. As a result, the following specific principles were identified: motivation (provided by the use of multilevel problems of an applied nature, the solution of which helps to increase interest in learning, application of mathematical methods in professional activities, creating conditions for success, interest in future profession), quality independent work students (involves the creation of problem situations that require independent, creative and active action and involve students in their solution, uses interactive learning technologies), integration of mathematical knowledge (determines the methodological support of the process of training students, which provides their professional activities in a single multilevel educational process), combination of research and practical activities (integrates fundamental mathematical knowledge in specific production situations), active use of information technology (creates conditions for each student to achieve the optimal level of knowledge, skills and abilities), formation of universal educational actions (provides students with necessary skills for future professional activity), use of professionally-oriented tasks (promotes deeper study of profile subjects, understanding of causal relations, encourages independent search, creative activity). It is proved that such a combination of specific principles will improve the quality of training of future agricultural specialists in the process of studying mathematical disciplines and form their professional competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9158
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борозенець Н. С. Використання специфічних.pdf413,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.