Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Володимир Олексійович-
dc.contributor.authorКравченко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorКравченко, Владимир Алексеевич-
dc.contributor.authorКравченко, Юлия Анатолиевна-
dc.contributor.authorKravchenko, Vladimir Alekseevich-
dc.contributor.authorKravchenko, Yulia Anatolievna-
dc.date.accessioned2021-07-14T08:21:36Z-
dc.date.available2021-07-14T08:21:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКравченко В. О. Віртуальний практикум як засіб підвищення ефективності роботи студентів при вивченні дисципліни "Електроніка та мікросхемотехніка" [Електронний ресурс] / В. О. Кравченко, Ю. А. Кравченко // Science and education : problems, prospects and innovations. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference, (Kyoto, May 26-28, 2021). - Kyoto : CPN Publishing Group, 2021. - P. 373-379uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9183-
dc.descriptionThe paper considers the use of virtual laboratory work in the study of the discipline "Electronics and Microcircuits" in order to improve the efficiency of teaching. A comparison of different ways of using a virtual laboratory workshop is made. The most effective is its combination with the performance of real laboratory work. As an independent element, it is advisable to use virtual work in distance learning.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі розглянуто застосування віртуальних лабораторних робіт при вивченні дисципліни "Електроніка і мікросхемотехніка" з метою підвищення ефективності викладання. Проведено порівняння різних способів використання віртуального лабораторного практикуму. Найбільш ефективним є його поєднання з виконанням реальних лабораторних робіт. Як самостійний елемент віртуальні роботи доцільно використовувати при дистанційній формі навчання. В работе рассмотрено применение виртуальных лабораторных работ при изучении дисциплины "Электроника и микросхемотехника" с целью повышения эффективности преподавания. Проведено сравнение различных способов использования виртуального лабораторного практикума. Наиболее эффективным является его сочетание с выполнением реальных лабораторных работ. Как самостоятельный элемент виртуальные работы целесообразно использовать при дистанционной форме обучения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherCPN Publishing Groupuk_UA
dc.subjectлабораторний практикумuk_UA
dc.subjectвіртуальна лабораторна роботаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectлабораторный практикумuk_UA
dc.subjectвиртуальная лабораторная работаuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectlaboratory workshopuk_UA
dc.subjectvirtual laboratory workuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.titleВіртуальний практикум як засіб підвищення ефективності роботи студентів при вивченні дисципліни "Електроніка та мікросхемотехніка"uk_UA
dc.title.alternativeВиртуальный практикум как средство повышения эффективности работы студентов при изучении дисциплины "Электроника и микросхемотехника"uk_UA
dc.title.alternativeVirtual workshop as a means of improving the efficiency of students in the study of the discipline "Electronics and Microcircuits"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко В. О. Віртуальний практикум .pdf542,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.