Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9252
Назва: Культура професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти
Інші назви: Культура профессиональной коммуникации будущих специалистов по экономике в условиях информационно-образовательной среды учреждения высшего образования
The culture of professional communication of future specialists in economics in the information and educational environment of higher education
Автори: Харченко, Інна Іванівна
Харченко, Инна Ивановна
Kharchenko, Inna Ivanovna
Ключові слова: культура професійної комунікації
майбутні фахівці з економіки
інформаційно-освітнє середовище
культура профессиональной коммуникации
будущие специалисты по экономике
информационно-образовательная среда
culture of professional communication
future specialists in economics
information and educational environment
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Харченко І. І. Культура професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Science and education a new dimension : Pedagogy and Psychology. - Будапешт, 2020. - Вип.VІІІ(88). - Issue 220. - Feb. - C. 20-23
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості формування культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки має відбуватися цілеспрямовано у спеціально створеному у ЗВО інформаційно-освітньому середовищі, де передбачено інтеграцію мовної, мовленнєвої, комунікативної і професійної підготовки майбутніх фахівців з економіки на засадах відкритості, студентоцентризму та цифровізації освітнього процесу. Дослідження пов’язане з аналізом саме фахової (професійної) економічної термінології, що є елементом активного словникового запасу студента, а рівень володіння нею вказує на розуміння професійних економічних явищ і понять. В статье рассматриваются особенности формирования культуры профессиональной коммуникации будущих специалистов по экономике должно происходить целенаправленно в специально созданном в ЗВО информационно-образовательной среде, где предусмотрено интеграцию языковой, речевой, коммуникативной и профессиональной подготовки будущих специалистов по экономике на принципах открытости, студентоцентризму и цифровизации образовательного процесса. Исследование связано с анализом именно профессиональной (профессиональной) экономической терминологии, является элементом активного словарного запаса студента, а уровень владения им указывает на понимание профессиональных экономических явлений и понятий.
Опис: The article considers the peculiarities of forming a culture of professional communication of future economists should take place purposefully in a specially created in ZVO information and educational environment, which provides integration of language, speech, communication and training of future economists on the basis of openness, student-centeredness and digitalization of education. The research is related to the analysis of professional (professional) economic terminology, which is an element of the active vocabulary of the student, and the level of mastery of it indicates an understanding of professional economic phenomena and concepts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9252
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко І.І. Культура професійної комунікації.pdf794,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.