Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9261| Назва: | Отримання траєкторії повороту експериментальним шляхом | 
| Інші назви: | Получение траектории поворота экспериментальным путем Obtaining a turning trajectory experimentally  | 
| Автори: | Сіренко, Юлія Володимирівна Калнагуз, Олексій Миколайович Сиренко, Юлия Владимировна Калнагуз, Алексей Николаевич Sirenko, Yuliya Volodymyrivna Kalnaguz, Oleksiy Mykolayovych  | 
| Ключові слова: | поворот трактор траєкторія руху поворот трактор траектория движения turn tractor trajectory  | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Видавництво: | ТДАТУ | 
| Бібліографічний опис: | Сіренко Ю. В. Отримання траєкторії повороту експериментальним шляхом [Електронний ресурс] / Ю. В. Сіренко, О. М. Калнагуз // Технічне забезпечення інноваційних технологій в АПК : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конференції молодих учених, ( м. Мелітополь, 01-26 лютого 2021 р.) / ред. кол. В. М. Кюрчев [та ін.]. - Мелітополь : ТДАТУ, 2021. - С. 213 | 
| Короткий огляд (реферат): | Невірно виконані повороти збільшують ширину поворотних смуг, значно збільшуючи холостий хід агрегату навісного обладнання і трактора, що негативно позначається на його ефективності. Як слідство, маємо не використану земельну площу, ущільнену і понівечену землю. Тому питання економічності криволінійного руху тракторного агрегату, які ще недостатньо освітлені в науковій літературі, набувають все більшого практичного значення. Неверно выполненные повороты увеличивают ширину поворотных полос, значительно увеличивая холостой ход агрегата навесного оборудования и трактора, что отрицательно сказывается на его эффективности. Как следствие, имеем не используемую земельную площадь, уплотненный и поврежденный грунт. Поэтому вопрос экономичности криволинейного движения тракторного агрегата, которые еще недостаточно освещены в научной литературе, приобретают все большее практическое значение. | 
| Опис: | Incorrectly executed turns increase width of turning lanes, considerably increasing idling of the unit of the hinged equipment and a tractor that negatively affects its efficiency. As a result, we have unused land, compacted and mutilated land. Therefore, the issues of cost-effectiveness of the curvilinear motion of the tractor unit, which are still insufficiently covered in the scientific literature, are becoming increasingly practical. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9261 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сіренко Ю. В. Отримання траєкторії.pdf | 297,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.