Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-08-10T07:29:01Z-
dc.date.available2021-08-10T07:29:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Підвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мови у нелінгвістичному ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Збірник тез доповідей IІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії». – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – С. 135-138.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9381-
dc.descriptionThe definition of motivation in the context of the main functions of the teacher is given. The basic qualities of the teacher of higher educational establishments, which promote the motivation of students to learn a foreign language, are considered. It is proved that the content of teaching in the process of teaching a foreign language should be relevant and meet the student's life needs. The main factors influencing the formation of positive motivation are considered. Practical ways of increasing the motivation of students in studying a foreign language are offered.uk_UA
dc.description.abstractПодано визначення мотивації у контексті основних функцій викладача. Розглянуто базові якості викладача ВНЗ, що сприяють підвищенню мотивації студентів до вивчення іноземної мови. Доведено, що зміст навчання у викладанні іноземної мови повинен бути актуальним і відповідати життєвим потребам студента. Розглянуто основні фактори впливу на формування позитивної мотивації. Запропоновано практичні шляхи підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови. Дано определение мотивации в контексте основных функций преподавателя. Рассмотрены базовые качества преподавателя вуза, способствующие повышению мотивации студентов к изучению иностранного языка. Доказано, что содержание обучения в преподавании иностранного языка должно быть актуальным и отвечать жизненным потребностям студента. Рассмотрены основные факторы влияния на формирование положительной мотивации. Предложены практические пути повышения мотивации студентов при изучении иностранного языка.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectиностранный языкuk_UA
dc.subjectmotiveuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.titleПідвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мови у нелінгвістичному ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeПовышение мотивации студентов к изучению иностранного языка в нелингвистическом вузеuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing students' motivation to learn a foreign language in a non-linguistic universityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_1.pdf245,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.