Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9644
Назва: Використання матричних методів в оцінюванні організації маркетингового планування діяльності підприємства
Інші назви: Использование матрических методов в оценке организации маркетингового планирования деятельности предприятия
Use of matrix methods in evaluation of organization of marketing planning of enterprise activity
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатольевна
Mushtai, Valentyna
Ключові слова: маркетингове планування
маркетингове середовище
оцінка діяльності
маркетинговое планирование
маркетинговая среда
оценка деятельности
marketing planning
marketing environment
performance evaluation
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Використання матричних методів в оцінюванні організації маркетингового планування діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Інфраструктура ринку. – 2021. – Вип. 51. – С. 194-198. – Режим доступу : http://www.market-infr.od.ua/journals/2021/51_2021_ukr/32.pdf . - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність маркетингового планування діяльності підприємств та визначено його основні характеристики. Розкрито поняття оцінювання результативності планування маркетингової діяльності підприємства. Вказано на переваги від системного оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства внаслідок стратегічного маркетингового планування. Узагальнено різноманіття підходів щодо оцінювання ефективності маркетингової діяльності як результату організації та здійснення планування діяльності підприємства. Вказано на відсутність загально визначеного підходу в вирішенні питання оцінювання організації маркетингового планування діяльності підприємств. Запропоновано при здійсненні оцінки організації маркетингової діяльності підприємства використання матриці «Мак Кінсі – Дженерал Електрик». Подано методику використання запропонованого матричного методу, за результатами якого визначені на ринку позиції підприємства запропоновано розглядати як підтвердження ефективності маркетингового планування його діяльності. В статье рассмотрена сущность маркетингового планирования деятельности предприятий и определены его основные характеристики. Раскрыто понятие оценки результативности планирования маркетинговой деятельности предприятия. Указано на преимущества от системной оценки эффективности маркетинговой деятельности предприятия в результате стратегического маркетингового планирования. Обобщено многообразие подходов к оценке эффективности маркетинговой деятельности как результата организации и осуществления планирования деятельности предприятия. Указано на отсутствие общепринятого подхода в решении вопроса оценки организации маркетингового планирования деятельности предприятий. Предложено при оценке организации маркетинговой деятельности предприятия использование матрицы «Мак Кинси - Дженерал Электрик». Представлена методика использования предложенного матричного метода, по результатам которого определенные на рынке позиции предприятия предложено рассматривать как подтверждение эффективности маркетингового планирования его деятельности.
Опис: The article considers the essence of marketing planning of enterprises and identifies its main characteristics that provide enterprises with the necessary flexibility and adaptability to changes in the marketing environment and make planning an important tool for improving the efficiency of operating activities with the ability to reduce various risks of management decisions. The concept of evaluating the effectiveness of planning the marketing activities of the enterprise is revealed. The advantages of systematic evaluation of the effectiveness of marketing activities of the enterprise due to strategic marketing planning are indicated. It is noted that the assessment of the effectiveness of marketing activities in general and the implementation of marketing strategies in particular are extremely important for the company, because it is in this way evaluative results can determine the effectiveness of strategic marketing planning, evaluate the effectiveness of management decisions to marketing tools and the use of all types resources of the enterprise, including marketing. The variety of approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities as a result of the organization and implementation of enterprise planning is generalized. It is pointed out that there is no generally defined approach in solving the issue of evaluating the organization of marketing planning of enterprises. It is proposed to use the matrix "McKinsey - General Electric" in the assessment of the organization of marketing activities of the enterprise with a confirmed direct relationship between the organization of marketing planning of the enterprise and its effectiveness. The method of using the proposed matrix method is presented, according to the results of which the market positions of the enterprise are offered to be considered as a confirmation of the effectiveness of marketing planning of its activity. It is noted that the market position of the enterprise can be used to identify areas for planning marketing activities to make certain management decisions to consolidate, with the prospect of further improving, the competitive position of enterprises in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9644
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.