Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБугаєнко, Владислав Олександрович-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатольевна-
dc.contributor.authorБугаенко, Владислав Александрович-
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.contributor.authorBuhaienko, Vladyslav-
dc.date.accessioned2022-01-21T12:00:21Z-
dc.date.available2022-01-21T12:00:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Стратегічна значущість запровадження мотиваційного механізму в закладах охорони здоров’я [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, В. О. Бугаєнко // International periodic scientific journal «Modern engineering and innovative technologies». – Germany : Sergeieva & Co Karlsruhe, 2021. – Issue № 16, Part 4. – P. 106-111. – Режим доступу : https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit16-04/meit16-04 . - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9645-
dc.descriptionThe article substantiates that the basis of the formation of a qualitative mechanism for the implementation of motivation and stimulation of medical personnel should rely on the concept of a chain of values as a tool for strategic expense analysis. It is proved that the personnel management must be a continuous process, to aim a targeted change in the motivation of employees in order to obtain maximum return on them to achieve the objectives of the organization. Recommendations for the formation of a mechanism for motivation, which should increase productivity of personnel, the quality of medical services, which will determine the medical and social efficiency of the hospital institution itself, are proposed.uk_UA
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано, що в основі формування якісного механізму здійснення мотивації та стимулювання праці медичного персоналу має покладатися концепція ланцюжка цінностей як інструменту стратегічного аналізу витрат. Доведено, що менеджмент персоналу має бути безперервним процесом, спрямовуватись на цільову зміну мотивації працівників з метою отримання від них максимальної віддачі задля досягнення намічених цілей організації. Запропоновано рекомендації щодо формування механізму мотивації, метою якого має стати підвищення продуктивності праці персоналу, рівня якості медичних послуг, що визначатиме медичну та соціальну ефективність самого лікарняного закладу. В статье обосновано, что в основе формирования качественного механизма осуществления мотивации и стимулирования труда медицинского персонала должна полагаться концепция цепочки ценностей инструмента стратегического анализа затрат. Доказано, что менеджмент персонала должен быть непрерывным процессом, направляться на целевое изменение мотивации работников с целью получения от них максимальной отдачи для достижения намеченных целей организации. Предложены рекомендации по формированию механизма мотивации, целью которого должно стать повышение производительности труда персонала, уровня качества медицинских услуг, что будет определять медицинскую и социальную эффективность больничного учреждения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSergeieva & Co Karlsruheuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjectланцюжок цінностейuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectстимулированиеuk_UA
dc.subjectцепочка ценностейuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectstimulationuk_UA
dc.subjectchain of valuesuk_UA
dc.titleСтратегічна значущість запровадження мотиваційного механізму в закладах охорони здоров’яuk_UA
dc.title.alternativeСтратегическая значимость введения мотивационного механизма в огранизациях здравоохраненияuk_UA
dc.title.alternativeStrategic significance of the introduction of a motivational mechanism in health care facilitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.