Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовган, Любов Юріївна-
dc.contributor.authorКовган, Любовь Юрьевна-
dc.contributor.authorKovhan, Liubov-
dc.date.accessioned2022-01-21T13:39:01Z-
dc.date.available2022-01-21T13:39:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКовган Л. Ю. Маркетингові ризики в діяльності торгівельних підприємств [Електронний ресурс] / Л. Ю. Ковган // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції студентів та аспірантів, присвяченої міжнародному дню студента, (Суми, 15-19 листопада 2021 р.). – Суми, 2021. – С. 293.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9649-
dc.descriptionTo ensure the effective functioning of retail enterprises in modern conditions, it is necessary to create risk-responsive management systems. Preventive identification of marketing risks, their analysis and assessment are necessary measures in the activities of each enterprise. Timely identified risk of the enterprise and the state to which it can lead, allow you to choose the necessary risk management strategy, make forecasts of future activities, plan economic results and avoid undesirable consequences.uk_UA
dc.description.abstractДля забезпечення ефективного функціонування підприємствам ритейлу в сучасних умовах, необхідно створювати адаптивні до ризиків системи господарювання. Попереджувальна ідентифікація маркетингових ризиків, їх аналіз та оцінка є необхідними заходами в діяльності кожного підприємства. Своєчасно ідентифікований ризик підприємства та стан, до якого він може призвести, дають можливість вибрати необхідну стратегію управління ризиком, формувати прогнози майбутньої діяльності, планувати економічні результати та уникнути небажаних наслідків. Для обеспечения эффективного функционирования предприятиям ритейла в современных условиях необходимо создавать адаптивные к рискам системы хозяйствования. Предупредительная идентификация маркетинговых рисков, их анализ и оценка являются необходимыми мерами деятельности каждого предприятия. Своевременно идентифицированный риск предприятия и состояние, к которому он может привести, позволяют выбрать необходимую стратегию управления риском, формировать прогнозы будущей деятельности, планировать экономические результаты и избежать нежелательных последствий.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectмаркетингові ризикиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectмаркетинговые рискиuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectmarketing risksuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleМаркетингові ризики в діяльності торговельних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговые риски в деятельности торговых предприятийuk_UA
dc.title.alternativeMarketing risks in the activities of trade enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.