Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9653
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатольевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentyna-
dc.date.accessioned2022-01-24T08:51:58Z-
dc.date.available2022-01-24T08:51:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Особливості стратегічного маркетингового планування на підприємствах [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Модернізація економіки : сучасні реалії, прогнозні сценарії та перспективи розвитку : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Херсон, 28-29 квітня 2021 р.). – Херсон, 2021. – С. 255-259. – Режим доступу : http://surl.li/akfop. - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9653-
dc.descriptionGiven the scale of enterprises and the diversification of their business, the number of levels at which strategic management is carried out can range from three in our study, for large enterprises, to one, as a combination of strategic business units and product level - for small businesses. According to the existing levels of management, strategic marketing planning is carried out, which permeates these levels, given the above features of its implementation.uk_UA
dc.description.abstractЗ огляду на масштаби діяльності підприємств та диверсифікованості їх бізнесу кількість рівнів за якими здійснюється стратегічне управління може коливатися від трьох, для великих підприємств, до одного, як сукупність рівня стратегічних господарських підрозділів та рівня товару – для невеликих підприємств. Відповідно існуючих рівнів управління, здійснюється й стратегічне маркетингове планування, яке пронизує ці рівні, з огляду на виявлені особливості його проведення. Учитывая масштабы деятельности предприятий и диверсификацию их бизнеса, количество уровней, по которым осуществляется стратегическое управление, может колебаться от трех, для крупных предприятий, до одного, как совокупность уровня стратегических хозяйственных подразделений и уровня товара – для небольших предприятий. В соответствии с существующими уровням управления осуществляется и стратегическое маркетинговое планирование, которое пронизывает эти уровни, учитывая выявленные особенности его проведения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпланированиеuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleОсобливості стратегічного маркетингового планування на підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности стратегического маркетингового планирования на предприятияхuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of strategic marketing planning at enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.