Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9710
Назва: Determining heat losses in university educational premises and developing an algorithm for implementing energy-saving measures
Інші назви: Визначення теплових втрат у навчальних приміщеннях університету та розробка алгоритму впровадження енергозберігаючих заходів
Определение тепловых потерь в учебных помещениях университета и разработка алгоритма внедрения энергосберегающих мероприятий
Автори: Savchenko-Pererva, M. Y.
Radchuk, O. V.
Rozhkova, L. G.
Barsukova, H. V.
Savoiskyi, O. Y.
Савченко-Перерва, М. Ю.
Радчук, О. В.
Рожкова, Л. Г.
Барсукова, Г. В.
Савойський, О. Ю.
Савченко-Перерва, М. Ю.
Радчук, О. В.
Рожкова, Л. Г.
Барсукова, А. В.
Савойский, А. Ю.
Ключові слова: energy saving in premises
energy audit of buildings
energy sources
енергозбереження у приміщеннях
енергозбереження аудиту будівель
енергоджерела
энергосбережение в помещениях
энергосбережение аудита зданий
энергоисточники
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Determining heat losses in university educational premises and developing an algorithm for implementing energy-saving measures [Electronic resource] / M.Y. Savchenko-Pererva, O. V. Radchuk, L. G. Rozhkova [and others] //Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2021. - №6/8 (114). - Р. 48-59 (Індексується в наукометричній базі даних Scopus)
Короткий огляд (реферат): This paper gives examples of the implementation of energy-saving measures in public premises. The introduction of energy-saving measures at enterprises significantly reduces the fixed component of industrial expenditures. As a rule, educational institutions, for example, public premises, are financed from the state budget, and saving money on utilities will enable redirecting finances to the development of the university’s educational and scientific base. Thus, the main purpose of implementing such measures is to reduce the cost of maintaining buildings. The measures are divided into three stages. At the first preparatory stage, the problem elements of a building and communications, which require the introduction of energy-saving measures using a special Fluke Ti25 device, are identified. Problem elements of the building structure were determined by complete scanning of the ceiling, walls, and floor with the help of a thermal imager. A large (more than 10 %) difference between indoor air temperature and the temperature of the building element indicates a problem element. The research method is thermographic. The study contains an example of scanning the wall of the premises. The temperature difference between the left and the right sides of the wall is 2.6 °C (the difference with the room temperature is 21 %). This indicates significant heat losses through the wall. At the second stage of information processing, measures to reduce energy consumption were determined. At the third stage of the introduction of energy-saving measures, the measures that directly affect the energy consumption of a building and effective functioning of communications were implemented. The practical relevance of the study is to obtain results and practical recommendations that can be applied in practice to improve the energy efficiency of premises and buildings. У даній роботі наведено приклади впровадження енергозберігаючих заходів у громадських приміщеннях. Запровадження енергозберігаючих заходів на підприємствах значно зменшує постійну складову промислових витрат. Як правило, навчальні заклади, наприклад, громадські приміщення, фінансуються з держбюджету, а економія коштів на комунальних послугах дозволить перенаправити кошти на розвиток навчально-наукової бази університету. Таким чином, основною метою впровадження таких заходів є зниження витрат на утримання будівель. Заходи поділяються на три етапи. На першому підготовчому етапі визначаються проблемні елементи будівлі та комунікацій, які потребують впровадження енергозберігаючих заходів за допомогою спеціального приладу Fluke Ti25. Проблемні елементи конструкції будівлі були визначені шляхом повного сканування стелі, стін, підлоги за допомогою тепловізора. Велика (більше 10 %) різниця між температурою повітря в приміщенні та температурою будівельного елемента вказує на проблемний елемент. Метод дослідження – термографічний. Дослідження містить приклад сканування стіни приміщення. Різниця температур між лівою та правою сторонами стіни становить 2,6 °C (різниця з температурою приміщення становить 21 %). Це свідчить про значні втрати тепла через стіну. На другому етапі обробки інформації були визначені заходи щодо зниження енергоспоживання. На третьому етапі впровадження енергозберігаючих заходів впроваджено заходи, що безпосередньо впливають на енергоспоживання будівлі та ефективне функціонування комунікацій. Практична актуальність дослідження полягає в отриманні результатів та практичних рекомендацій, які можна застосувати на практиці для підвищення енергоефективності приміщень та будівель.
Опис: В данной работе приведены примеры реализации энергосберегающих мероприятий в общественных помещениях. Внедрение энергосберегающих мероприятий на предприятиях значительно снижает постоянную часть производственных затрат. Как правило, образовательные учреждения, например, общественные помещения, финансируются из государственного бюджета, а экономия на коммунальных услугах позволит перенаправить финансы на развитие учебной и научной базы вуза. Таким образом, основной целью реализации таких мероприятий является снижение затрат на содержание зданий. Меры разделены на три этапа. На первом подготовительном этапе выявляются проблемные элементы здания и коммуникаций, требующие внедрения энергосберегающих мероприятий с использованием специального прибора Fluke Ti25. Проблемные элементы конструкции здания определялись путем полного сканирования потолка, стен и пола с помощью тепловизора. Большая (более 10 %) разница между температурой воздуха в помещении и температурой элемента здания свидетельствует о проблемном элементе. Метод исследования – термографический. В исследовании приведен пример сканирования стены помещения. Разница температур между левой и правой сторонами стены составляет 2,6 °С (разница с комнатной температурой составляет 21 %). Это свидетельствует о значительных потерях тепла через стену. На втором этапе обработки информации были определены мероприятия по снижению энергопотребления. На третьем этапе внедрения энергосберегающих мероприятий реализованы мероприятия, непосредственно влияющие на энергопотребление здания и эффективное функционирование коммуникаций. Практическая актуальность исследования заключается в получении результатов и практических рекомендаций, которые можно применить на практике для повышения энергоэффективности помещений и зданий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9710
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Determining heat losses.pdf1,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.