Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9897
Назва: | Використання частково-пошукового та пошукового методів навчання у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних зво використання частково-пошукового та пошукового методів навчання у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних ЗВО |
Інші назви: | Использование частично-поискового и поискового методов обучения в процессе изучения математических дисциплин в аграрных методах обучения частично-поискового и поискового методов обучения в процессе изучения математических дисциплин в аграрных ЗВО Using partial search and search training methods in the process of studying mathematical disciplines in gricultural universities |
Автори: | Борозенець, Наталія Сергіївна Борозенец, Наталья Сергеевна Borozenets Nataliіa |
Ключові слова: | частково-пошуковий метод пошуковий метод математичні дисципліни частично поисковый метод поисковый метод математические дисциплины partially search method search method mathematical disciplines |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Борозенець Н. С. Використання частково-пошукового та пошукового методів навчання у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних ЗВО [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець // Науковий вісник Ужгородського університету. – Сер. «Педагогіка. Соціальна робота». – Ужгород, 2022. – Вип. 1 (50). – С. 23-27. – Режим доступу : https://doi.org/10.24144/2524-0609.2022.50.23-26. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність забезпечити студентів-аграріїв знаннями з математики, уміннями та навичками, які необхідні для оволодіння фахових дисциплін, успішної професійної діяльності, у тому числі і дослідницької, потребує коригування змісту математичної підготовки майбутніх фахівців-аграріїв, що, в свою чергу, вимагає використання спеціально підібраних методів навчання математичних дисциплін. Водночас у вітчизняній педагогіці бракує досліджень, присвячених визначенню методів навчання, на які спираються у процесі вивчення математичних дисциплін в аграрних ЗВО. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування необхідності використання частково-пошукового та пошукового методів та демонстрація застосування цих методів на прикладах. Методи дослідження. Для реалізації поставленої мети було використано теоретичні та емпіричні методи дослідження. Результати дослідження. Продемонстровано, що використання частково-пошукового методу навчання сприяє переходу знань у переконання, формує вміння самостійно здо¬бувати знання, сприяє розвитку логічного мислення, виховує інтерес до науково-пошукової діяльності. При впровадженні пошукового методу в освітній процес у студентів проявляються ініціатива, самостійність, творчий пошук у дослідницькій діяльності, відбувається розвиток здібності до творчої діяльності. Наведені приклади використання частково-пошукового та пошукового методів. Необходимость обеспечить студентов-аграриев знаниями по математике, умениями и навыками, необходимыми для овладения профессиональных дисциплин, успешной профессиональной деятельности, в том числе и исследовательской, требует корректировки содержания математической подготовки будущих специалистов-аграриев, что, в свою очередь, требует использования специально подобранных методов обучения математическим дисциплинам. В то же время, в отечественной педагогике не хватает исследований, посвященных определению методов обучения, на которые опираются в процессе изучения математических дисциплин в аграрных ЗВО. Цель исследования – теоретическое обоснование необходимости использования частично поискового и поискового методов и демонстрация применения этих методов на примерах. Методы исследования. Для реализации поставленных целей были использованы теоретические и эмпирические методы исследования. Результаты исследования. Продемонстрировано, что использование частично поискового метода обучения способствует переходу знаний в убеждение, формирует умение самостоятельно приобретать знания, способствует развитию логического мышления, воспитывает интерес к научно-розыскной деятельности. При внедрении поискового метода в образовательный процесс у студентов появляются инициатива, самостоятельность, творческий поиск в исследовательской деятельности, происходит развитие способности к творческой деятельности. Приведены примеры использования частично поискового и поискового методов. |
Опис: | The need to provide agricultural students with knowledge of mathematics, skills and abilities necessary for mastering professional disciplines, successful professional activities, including research, requires adjusting the content of the mathematical training of future agricultural specialists, which, in turn, requires the use of specially selected methods teaching mathematical disciplines. At the same time, domestic pedagogy lacks research on the definition of teaching methods, which are based on in the process of studying mathematical disciplines in agricultural universities. The purpose of the study is a theoretical substantiation of the need to use partially search and search methods, on which the process of studying mathematical disciplines should be based, taking into account the requirements of the agro-industrial complex, and demonstrating the application of these methods with examples. Research methods: theoretical (analysis, systematization and generalization of pedagogical and psychological research, legislative and regulatory documents), empirical (pedagogical observation of the educational process, analysis of work experience). It is noted that in order to promote the formation of research knowledge, skills and initial research experience of agricultural students, special attention is paid to partially exploratory (heuristic) and exploratory (research) teaching methods. It is demonstrated that the use of a partially search method of teaching contributes to the transition of knowledge into persuasion, forms the ability to independently acquire knowledge, contributes to the development of logical thinking, and fosters interest in research activities. When applying the search method in the educational process, students show initiative, independence, creative search in research activities, and the development of the ability for creative activity occurs. Examples of using partially search and search methods are given. Conclusions are drawn about the need to use partially search and search methods in the process of studying mathematical disciplines in agricultural universities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9897 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Борозенець Н.С. Ужгород .pdf | 257,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.