Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9914
Назва: Тенденції удосконалення математичного складника вищої аграрної освіти
Інші назви: Trends of improvement of mathematical component of higher agricultural education
Автори: Некислих, Катерина Михайлівна
Nekyslykh, Kateryna Mykhailivna
Ключові слова: аграрна освіта
професійна підготовка
професійна компетентність
agricultural education
professional training
professional competence
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Некислих К. М. Тенденції удосконалення математичного складника вищої аграрної освіти [Електронний ресурс] / К. М. Некислих // Інноваційна педагогіка. – 2021. – Вип. 41, Т. 2. – С. 72-76. – Режим доступу : http://www.innovpedagogy.od.ua/41-2. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто тенденції удосконалення математичної складової вищої аграрної освіти. Визначено, що рівень математичної підготовки студентів як важливого компонента професійної компетентності майбутнього спеціаліста визначається ступенем їх вмотивованості стосовно загального підходу до навчальної діяльності та до вивчення математичних дисциплін. Визначено, що вивчення майбутніми фахівцями аграрної сфери математичних дисциплін сприяє розвитку інтелектуальних умінь; формування і удосконалення практичних навичок, які потрібні для проведення результативної дослідницької роботи; формування відповідностей якостей та властивостей, які окреслюють успішність майбутньої професійної діяльності (наприклад, навички здійснення оцінки, пояснення та синтезу інформації та практичних, виробничих і дослідних показників в сільськогосподарській сфері; уміння використовувати методів статистичної обробки дослідних даних); виховання емоційно-вольових якостей; застосування відповідних методів математики з метою оцінювання результативності отриманих даних у агропромисловій галузі. Доведено, що удосконалення математичної складової вищої аграрної освіти є різносторонньою проблемою, реалізація якої вимагає поглибленого набуття майбутніми фахівцями-аграріями основ математичної науки, вміння виявляти і реалізовувати внутрішньо дисциплінарні і міждисциплінарні зв’язки, спрямованість даної дисципліни, формування у студентів-аграрії вміння використовувати знання з математики для розв’язання практичних завдань. Визначено, що використання інформаційно-комунікативних технології необхідно реалізовувати як засіб сприяння інтеграції математичних та природничих дисциплін в системі вищої аграрної освіти. Зроблено висновок, що з метою удосконалення математичної складової вищої аграрної освіти важливе місце займає інтегральний підхід як основи формування професійної компетентності та компетентного фахівця аграрної сфери.
Опис: The article considers the tendencies of improvement of the mathematical component of higher agricultural education. It is determined that the level of mathematical training of students as an important component of professional competence of the future specialist is determined by the degree of their motivation in relation to the general approach to educational activities and to the study of mathematical disciplines. It is determined that the study of mathematical disciplines by future specialists of the agrarian sphere promotes the development of intellectual skills; formation and improvement of practical skills required for effective research; formation of correspondences of qualities and properties that outline the success of future professional activity (for example, skills of evaluation, explanation and synthesis of information and practical, production and research indicators in agriculture; ability to use methods of statistical processing of research data); education of emotional and volitional qualities; application of appropriate methods of mathematics in order to evaluate the effectiveness of the obtained data in the agro-industrial sector. It is proved that the improvement of the mathematical component of higher agricultural education is a multifaceted problem, the implementation of which requires in-depth acquisition by future agricultural specialists of the basics of mathematical science, the ability to identify and implement interdisciplinary and interdisciplinary links. in mathematics to solve practical problems. It is determined that the use of information and communication technologies should be implemented as a means of promoting the integration of mathematical and natural sciences in the system of higher agricultural education. It is concluded that in order to improve the mathematical component of higher agricultural education an important place is occupied by an integrated approach as a basis for the formation of professional competence and a competent specialist in the agricultural sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9914
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf168,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.