Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТєлєтов, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorТелетов, Александр Сергеевич-
dc.contributor.authorTeletov, Alexandr Sergeevich-
dc.date.accessioned2022-07-22T07:19:19Z-
dc.date.available2022-07-22T07:19:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. Перспективи маркетингу в публічному управлінні об’єднаними територіальними громадами [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Тези доповідей ХVI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», (16-18 грудня 2021 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 115-118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9969-
dc.descriptionIt is explained that in a market economy, management, public administration, communications are inseparable from marketing. Emphasis is placed on the need to monitor the environment and survey the public on socio-economic and political issues. It is shown that the marketing MIX can be applied to many components of public administration.uk_UA
dc.description.abstractПояснено, що в умовах ринкової економіки менеджмент, публічне управління, комунікації невіддільні від маркетингу. Наголошено на необхідності моніторингу того чи іншого середовища та опитування громадськості з соціально-економічних та політичних питань. Показано, що комплекс маркетингу можна застосувати до багатьох складових публічного управління. Объяснено, что в условиях рыночной экономики менеджмент, публичное управление, коммуникации неотделимы от маркетинга. Отмечено необходимость мониторинга той или иной среды и опроса общественности по социально-экономическим и политическим вопросам. Показано, что комплекс маркетинга применим ко многим составляющим публичного управления.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectоб’єднана територіальна громадаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпубличное управлениеuk_UA
dc.subjectобъединенная территориальная громадаuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectunited territorial communityuk_UA
dc.titleПерспективи маркетингу в публічному управлінні об’єднаними територіальними громадамиuk_UA
dc.title.alternativeПерспективы маркетинга в публичном управлении объединенными территориальными громадамиuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of Marketing in Public Administration of United Territorial Communitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf208,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.